Menü

12 Şubat 2013 Salı

Video : Gece Dışarı Çıkmadan Önce - Acele Gece Makyajı

Sizi bilmem ama ben genellikle gece dışarı çıkacağım zaman hazırlanmak için çok kısa bir süreye sahip olurum. Eve uğramaya bile vaktim olmaz, başka başka yerlerde makyaj yapmak zorunda kalır. Bu bazen aile evi, bazen bir AVM'nin tuvaleti, bazen de ofis köşeleri olur. İşte bu kısacık zamanda videodaki şipşak makyajı yaparım genelde.
Geçtiğimiz hafta sonu Beyoğlu-Galata-Karaköy gezim sonrası eve dönüp duş alıp sonrasında Karaköy'deki Nublu'ya dönmek için elimdeki kısa zamanı size acil durumlarda yaptığım gece makyajımı videoya çekerek değerlendirdim. Peşin peşin söyleyeyim; bu makyajda ten makyajı vs. için fırça kullanmadım. Çünkü adı üzerinde "Acele Gece Makyajı" videosu hazırladım. Toplamda 15 dk süren makyajımı sizler için kısaltarak 4 dk'lık bir video hazırladım.



Videoda kullanılan ürünle;

Darphin - Melaperfect Fondöten
L'oreal - True Match Kapatıcı
the Balm - Time Balm Kapatıcı
MAC - Mineralized Skin Finish Pudra
the Balm - Nude'tude Far Paleti
Essence - Jey Eye Liner / Midnight in Paris
Estee Lauder - Sumptous Extreme Mascara
the Balm - Down Boy Allık
the Balm - Mary Lou-Manizer Aydınlatıcı
Clinique - Chubby Stick Intense Broadest Berry

Daha fazla makyaj videosu için aşağıdaki linkten Youtube kanalıma ulaşabilirsiniz.

https://www.youtube.com/user/TheMissionbeauty

4 yorum:

  1. böyle hızlı hızlı izlerken ne de kolay görünüyor, keşke yapması da öyle kolay olsa! :)

    YanıtlaSil
  2. aslında göz makyajı kısmı olmasa kısa sürer ama işte o eyeliner'ı oraya buraya bulaştırma ya da farı karıştırırken göz altlarına dökülmesi falan, hep zaman kaybettiriyor. Bu arada darphin melaperfect'i bloglarda görünce epey bir merak etmiştim ama satış ağı çok yaygın değil sanırım. dermalogica cover tint daha bir ulaşılır :)

    YanıtlaSil
  3. ohhh miss... süpersonic hızlı ;)

    YanıtlaSil
  4. Aman Allah'ım ne kadar güzel olmuşsun:)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...