Menü

26 Şubat 2013 Salı

BC Bonacure Repair Rescue Şampuan,Saç Kremi ve Maske


BC Bonacure Repair Rescue serisi yıpranmış veya kimyasal işlem görmüş saçların onarılmasını, güç ve parlaklık kazanmasını sağlayan bir seri. Ben saçlarım röfle sonrası oluşan yıpranmaların önüne geçebilmek için küründen başladım kullanmaya. Kürü beğenince de şampuan ve saç kremini de saç bakım rutinime eklemek istedim.Ürünlerden tek tek bahsedelim:


  • BC Bonacure Repair Rescue Shampoo(Acil kurtarma şampuanı) : Dediğim gibi kürü beğenince şampuanı kullanmaya başladım.Açıkcası beklentimi karşılayan bir ürün olmadı.Kötü de diyemem ama çok gerekli de değil.
  • BC Bonacure Repair Rescue Conditioner (Acil kurtarma saç kremi) : Saç kremi hakkında da şampuanı gibi düşünüyorum. Gerek yumuşatması gerek onarması bakımından sıradan market kremlerinden farkı yok. Şampuan ve saç kremini set halinde sachane.com 'dan piyasa fiyatının altında 50TL'ye almıştım.
  • BC Bonacure Repair Rescue Treatment (Acil kurtarma kürü) : İşte bu serinin can alıcı noktası. Kür olarak geçse de saç maskesi kıvamında bir ürün. Yine de yoğun bir ürün olduğu için bir süre kullanıp ara vermek gerekiyor. Aksi halde saç alışıyor ve ürün etkisini gösteremiyor. Ayrıca kuaförümden öğrendiğim bir uygulama şeklini de sizinle paylaşmak istiyorum, belki içinizde bilenler vardır. Sıcak havlu yöntemi. Bu yöntem biraz uğraştırıcı ama güzel olan şeyler hep zordur. Saçımızı şampuanla yıkıyoruz. Sonra kürden tüm saç boylarını kaplayacak şekilde uyguluyoruz. Havluyu sıcak suda tamamen ıslatacak kadar bekletip sudan çıkarıyoruz. Havluyu sıkarak su fazlalığını uzaklaştırıyoruz ve havluyu kürlü saçımızı kaplayacak şekilde sarıp yarım saat bekletip saçı yıkıyoruz. İşte bu kürde en etkili yöntem bu. Normal uygulama şeklinde ise şampuanla yıkanmış ıslak saça sürülüp 5-10 dakika bekletip yıkamak. Bu yöntemde etkili ama dediğim gibi sıcak havlu yöntemi harika. Fiyatı 130TL idi yanlış hatırlamıyorsam. sachane'deki fiyatları görünce içim bi cız etse de maskenin güzelliği bunu unutturdu. 750 ml olduğu içinde  5-6 aydır bitmedi ama ben biraz ara verdim kür etkisini yakalamak için. Bu arada başka ürünler deniyorum.

Kür için güzel, çok beğendim deyip duruyorum. Benim saçlarımda ne değişiklikler yaptı ki böyle diyorum;) Saçlarım röfleler sonrası korkunç bir hal almıştı. Röfle yaptıranlar bilir kupkuru ve kopan saçlar. Taramak tam bir işkenceydi. Saçlarım düğüm düğüm olmuştu. İşte bu dönemde bu kürü kullandım ve %100 olmasa da %80 saçlarımda kopma azaldı, tarama kolaylaştı ve saçlarım daha canlı, nemli gözükmeye başladı ki düğünüme az bir zaman kaldığı için bu kür beni adı gibi kurtardı.

Son olarak maskesi dışında etkili bir seri değil. Eğer saçlarınız röfleden, boyadan aşırı yıpranmışsa Bc Bonacure acil kurtarma kürüne bir şans verebilirsiniz ve elinizdeki maskelerle de sıcak havlu yöntemini denemenizi tavsiye ederim.

                                                                                                               SEVGİLER

4 yorum:

  1. bende bu seriyi almayı düşünüyordum iyiki hepsini almamışım, bilgilendirmen çok güzel oldu.. sadece maskeyi alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru karar:) Maske dışındakilere gerek yok

      Sil
    2. evet büyük umutlarla aldım belki bu sefer saçlarıma iyi bir ürün bulmuşumdur diye ama ne yazıkki ne şampuanı nede kremi istediğim gibi değil hiçbir etkisini görmedim kötü yaptı desem yeridir... tavsiye etmiyorum

      Sil
    3. evet büyük umutlarla aldım belki bu sefer saçlarıma iyi bir ürün bulmuşumdur diye ama ne yazıkki ne şampuanı nede kremi istediğim gibi değil hiçbir etkisini görmedim kötü yaptı desem yeridir... tavsiye etmiyorum

      Sil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...