Menü

27 Ocak 2013 Pazar

Project Pan'daki Durum


Aralık'ta başladığım project pan'de emin adımlarla ilerliyorum. Şurada hangi ürünlerle başladığımı paylaşmıştım. Bu fotoğrafa attığım için dahil edemediğim (Flormar parfüm ve Bebak acı badem sütü) var bir de. Bebak acıbadem sütünü kullanmadan attım. Ben onu göz makyajı temizliğinde kullanırım diye almıştım ama göz de kullanmayınız diye uyarı vardı şişesinin üstünde. Aman dikkat, göz bu dikkat etmek lazım deyip attım

Kısaca bahsedecek olursam;
Garnier normal-karma ciltler için tonik: Alkol içermemesi en artı özelliği. Tahriş etmeden makyaj ve kir kalıntılarını güzelce temizliyor. Rahatsız etmeyen güzel meyve kokusu var. Fiyatı 8-10TL.
Avon el ve vücut losyonu : Yaz mevsiminde kullanmaya başlamıştım. O zaman gayet güzel yetiyordu ama kış mevsimi gelince yetersiz gelmeye başladı. Kremleri de bekletmeyi sevmediğimden project pana dahil edip bitirdim. Yaz için güzel bir losyon. Fiyatından emin değilim ama indirim kapsamında 8-10TL'dir.
Rexona roll-on : Rexona kalitesinde. Güzel koruyor, beyaz leke yapmıyor ve ALKOL içermiyor.5-6TL
Dior hypnotic poison parfüm : Bu parfümü bilmeyen çok az kalmıştır sanırım. Gerek imitasyon gerek orijinalerrini özellikle kış mevsiminde fark etmek mümkün. Kışa çok yakıştırdığım,tekrar alabileceğim bir koku.Fiyat(100ml) : 250 TL
Flormar X10 maskara: Benim orta uzun-dolgun kirpiklerim için ne çok iyi ne kötü.Günlük kullanım için güzel bir rimel ama ben daha belirgin siyah ve yoğun kirpikleri sevdiğim için bir daha tercih etmeyeceğim. Kirpiklerinde doğallıktan hoşlananlar için ideal. Fiyatı 15TL.

Fotoğraftakilere ilave olarak Bebak acıbadem sütü ve Flormar parfüm ile birlikte 7 ürün bitti. Kalan da 7. Onlardan da Nivea Ideal Finish fondöten bitmek üzereydi ki kurutmaya başladı cildimi, yazın zevkle kullanacağım için pp'dan çıkardım. Diğerleri de bitti bitecek.
Bu project pan işini sevdim çünkü ayırdığım ürünler hep gözümün önünde oluyor ve kenarda kalmaktan kurtuluyorlar. Şimdilik bu kadar. Gelecek yazımda bitenler ve atılanlar olacak!
Sevgiler

Shayna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...