Menü

21 Ocak 2013 Pazartesi

NewPeptin Eye Contour Göz Kremi


Şu blogta görmüş ve benim ihtiyacıma yönelik olduğunu düşünerek almıştım. Bloga göz atarsanız Newpeptin göz kreminden bahseden 2 değerlendirme yazısını da okumanızı tavsiye ederim.

Newpeptin eye contour krem şişkinlik,morluk ve kırışıklıklara karşı bakım sunmayı hedefleyen bir göz kremi ve ayrıca 8 Hafta kullanım sonrası katılımcıların;
-%68'inde şişkinliklerde gözle görülür azalma
-%64'ünde göz altı kırışıklıklarında azalma
-%68'inde göz altı morluklarında gözle görülür azalma olduğu belirlenmiştir.

Şişkinlikler üzerinde; özellikle sabah kalktığımızda bizimle olan, uykusuz geceler sonucu oluşan şişkinliklere ilaç gibi gelecek cinsten. Bir göz kreminin göz altı şişkinliklere iyi geleceğini sanmazdım ama yaşadım, gördüm, kesinlikle işe yaradı.

Göz çevremde yorgunluk zamanlarında oluşan dışında morluk pek yoktur. Bu konuda yorum yapmam yanlış olacak.

Kırışıklıklar için yaşım çok genç :D 26 yaşındayım. Yalnız şunu diyebilirim; alt kirpiğimin altında ince bir çizgi vardı boylu boyuna. O bu kremi kullandığımdan beri belli olmaz oldu. Kırışıklıklara da etki edebilir belki de.

Nemlendirmeden bahsedilmemiş ürün tanıtımında ama benim için nemlendirmesi yeterliydi. Göz çevrem kuru değil. Yağlı da değil. Normal diyelim:) 

Kullandığım ilk günden itibaren herhangi bir alerji, irritasyona sebep olmadı ki çoğu göz kremi hiç zarar vermezse gözlerimi sulandırırdı.

Makyaj öncesi de çok iyi nemlendirme sağladığını da söylemeliyim.

Paraben sevmeyenlere müjde ''paraben içermiyor''. Tüpte olduğu için de çok hijyenik. Kavanozda olan ürünleri hiç sevmiyorum.

Kullanım şekline gelince ben temizlenmiş göz çevreme mercimek kadar miktarı hafif dokunuşlarla (pat pat diyeceğim ama anlatacak başka kelime bulmayı istedim :) ) yediriyorum. 1-2 dakika cilt tarafından emilmesini bekledikten sonra göz makyajımı yapıyorum. Ben genelde, hatta çoğu zaman sadece gündüz kullandım fakat gece de kullanılabilir.


İçerik Listesi

Miktar olarak çoğu göz kreminin 2 katı ürün içeriyor (25ml). Ne zaman kullanmaya başladığımı tam hatırlayamıyorum fakat 6 ay olmuştur. Fiyatı 76 TL. Tekin Acar'dan temin edebilirsiniz. Fiyat&performans ve uzun süre kullanımı düşününce oldukça başarılı bir ürün.

Sizde 25-35 (20 yaş sonrası da kullansa sorun olmaz gibi geliyor ama 26 yaşımda olduğum kesin konuşamıyorum) yaşlarındaysanız, sabah uyandığınızda veya yorgunluk sebebiyle oluşan göz altı şişliklerden  şikayetçiyseniz NewPeptin eye contour kreme bir şans verebilirsiniz.


2 yorum:

  1. Benim de estetikten sonra morluk ve şişlik üstüne hafif kırışıklıklarım kaldı ama 20 yaşındayım. herhalde kullanmam biraz erken olur :/ yararlı bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. @Süslü Günlüğüm rica ederim.geçmiş olsun.Sınırı 25-35 olarak belirledim kendimce ama 20 yaş içinde sorun çıkaracağını sanmıyorum.Hafif bir krem çünkü.Tabi içinize sineni kullanın siz yinede.

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...