Menü

29 Ocak 2013 Salı

Kış Aylarında Cilt Bakımınızın En Önemli Adımı : Nemlendirme


 Herkese merhaba! Kış aylarını yarıladık, 2012'yi bitirdik, hatta Ocak ayı sonuna geldik!  Bu kadar kar, yağmur, soğuk derken ciltler gerim gerim gerildi değil mi?

Şahsen benim karma-yağlıya dönük cildim sivilcelere yönelik ürünler kullandığımdan dolayı nemini kaybetmiş, soluklaşmaya başlamıştı. Üzerine kış aylarının soğuk havası da eklenince işler çığırından çıkmaya başladı! Cildimi kendine getirmek için ihtiyacım olan tek şey cildimi çabucak toparlayacak, ihtiyacı olan nemi verecek bir serumdu. Neyse ki aranan kan bulundu! Darphin Intensive Skin Hydrating Serum imdadıma yetişti!

Darphin'in yoğun nemlendirici serumu öncelikle su gibi hafif yapısıyla gönlümü fethetti. Genellikle bu tarz yoğun içerikli serumlar biraz daha yağlı ve ağır bir yapıya sahip oluyor. İşte bu hafif yapı kendisine koca bir artı kazandırıyor! Cildime sanki su içiriyor gibi hissediyorum. Ne demiştik bu yıl bol bol su içeceğiz! Aynı şey cildimiz için de geçerli tabi ki! Yaklaşık 1 aydır her sabah 3 pıt kullanıp, cildime masaj yapıyorum. Cildimin serumu emmesi saniyeler sürüyor. 2013 yılında tanıştığıma en memnun olduğum ürünlerden biri olacak gibi görünüyor. Bu serum düzenli olarak değil ama yılda 1 ya da 2 kez kür olarak kullanılabilir diye düşünüyorum.

 Cilt bakım ürünüme bu yıl dahil olan ürünlerden diğeri ise Darphin'in Hydraskin Light kremi. Jel formüllü bu krem açıkçası ilk başlarda yapısıyla beni birazcık korkuttu. Light olmasına rağmen cildimde ağırlaşacakmış gibi bir his bıraktı bende. Neyse ki bu ürünü de cildinizin kabul etmesi saniyeler sürüyor. Böylece makyajınıza başlamadan önceki bekleme süreniz olmuyor. Benim her şeyiyle sevdiğim bir ürün oldu ancak bir eksisi var ki, yoğun bir kokusu var. Öyle ilaç kokusu gibi değil de çiçek kokusu aslında. Ama biliyorum ki içinizden illa ki parfüme karşı duyarlı olanlar çıkacaktır. Bu yüzden uyarımı ilk başta yapmak istiyorum. Ha bir de bence bu ürün yoğun yapısıyla kış için biçilmiş kaftan ancak yaz sıcağında kullanmaya kalkarsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz. Neyse ki hepimiz nemlendiricimizi düzenli kullanıyoruz ve en geç 6 ay içerisinde bitiriyoruz değil mi?

Cildinizi nemlendirmeyi ve bol bol su içmeyi unutmayın!

Sevgiler

MB




4 yorum:

  1. sreumu bende çok merak ettim canım gerçekten. bu arada bloğumu yeni açtım takinimdesin:))

    YanıtlaSil
  2. Ben bu posta bayıldım! Çekimler yorumlar muhteşem olmuş!

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...