Menü

15 Ocak 2013 Salı

Golden Globe 2013 Saç ve Makyaj Yorumları

Herkese merhaba! Sanırım blogumu açtığımdan beri yani yaklaşık (2,5 yıldır) hep kırmızı halı sonrası sizlerle ünlülerin saç ve makyaj tercihlerini çekiştirmek istemişimdir. Ama hep bu tarz etkinliklerin olduğu zamanlar benim bloga vakit ayıramadığım zamanlar olduğundan dolayı bir türlü kısmet olmamıştı. Bu yıl her türlü fedakarlığı yaparak sizler için mesaiye kalıyorum, bir gün gecikmeli de olsa blogdan bildiriyorum.  Bakalım ünlüler bu yıl Golden Globe'da nasıl bir saç modeli ve makyaj tercih etmişler;

Anne Hathaway



 Bu yıl kırmızı halıdaki pek çok ünlü "no make up make up" felsefesini benimsemişti. Aslında bence en güzeli de bu. Keşke bu akımı birisi bizim ünlülere de anlatsa. Kısa saç bence kendisine çok ama çok yakışıyor (benden fazla olmasın ama ^_^) Bu kızın farklı bir güzelliği var. Abartıdan uzak makyajı ve saçı bu güzelliğini ortaya koymuş. Fotoğrafta cıbıl göründüğüne bakmayın. Beyaz Chanel Couture elbisesi ve sade küpeleriyle gönülleri fethetti.


Adele

 
Adele muhteşem şarkıları kadar 50'lerin saç modeli ve makyajının yeniden aklımızda yer etmesini de sağladı. Youtube'a baktığınızda bol bol "Adele inspired look" tutorialları görebilirsiniz. Kendisi bu sefer de bizi şaşırtmayıp kırmızı halıda dramatik göz makyajı ve porselen teni ile boy gösterdi. Makyajına diyeceğim yok da ablacım o saç ne öyle alla sen... Biz yapsak millet yerden yere vurur. Adele yapınca yere göğe sığdıramıyor. Hani görümce modeli derler ya aynen o. Makyajını ne kadar beğendiysem, saçlarını bir o kadar da sevmedim. O saç olmamış canım benim...


Amanda Seyfried

 Amanda'cığım ağlıyor mu ne? (: Kendisi bu yıl Golden Globe'da natural görünüm tercih edenlerden. Ben saçlarımı böyle iki yandan ayırsam kezban olurum bildiğin. Ama bu kızcağıza çok yakışıyor. Ayrıca saçlarının rengini koyulaştırmış mı acaba?

Lucy Liu


Lucy'ciğimin her halinde bir asalet var. Gecede giydiği elbisesi kadar saç örgüsüne de BAYILDIM :)

 Emily Blunt


Öncelikle Emily'ciğimin kıyafeti ve mücevherlerinin uyumuna bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Tercih ettiği basit topuz ile küpeler birbirini çok güzel bir şekilde tamamlamış. Göz makyajında abartıya kaçmayıp hafif bir smokey eye uygulamış ve makyajını coral tonlardaki ruju ve allığı ile tamamlamış. Sanırım benim en beğendiğim kadınlardan biri Emily Blunt oldu

Halle Berry


Zamanında bu ablanın dergilerdeki fotoğralarına bakıp saçımı böyle kestirmek çin kuaföre gitmiştim (içimdeki kısa saç aşkı lisedeyken de vardı, evet!) Sonuç olarak alakasız bir saç modeliyle eve dönmüştüm beceriksiz kuaför yüzünden :) Neyse bu hanım abla pek bir hanım hanımcıktı eskiden. Nerede ne giyeceğini bilirdi, saçı makyajı yerindeydi. Evet saçlarını sevdim ama keşke kaşlarını bir kaş kalemiyle belirginleştirseymişsin Halle'cim! Kaşların da dudakların gibi nude kalmış. Bu yıl iri halka küpeler yeniden hayatımıza giriyor. Halle Berry'de bize bu trendin sinyallerini kırmızı halıda vermiş. Oh nooo!

Hayden Panettiere


Hayden'ciğimin makyajına diyecek söz bulamıyorum tek kelime ile mükemmel! Bunun nedeni olarak ne diyoruz? Aydınlatıcının gücü adına diyoruz hanımlar! Doğru bir ten makyajıyla harikalar yaratabildiğimizin ispatı. Ben makyajında rujunun rengini çok beğendiğim. Bu tonlarda önerileriniz varsa bekliyorum. Saçlarının rengi teni ile çok uyumlu. İddiasız saç modeli "Az çoktur!" dedirtecek cinsten. Bravo Hayden böyle devam et canım!


Jennifer Lopez


Jennifer'cığım sanki yıllardır aynı makyajla geziyor. Ama böylesi ona çok yakışıyor. Kıyafetini çok sevmesem de, kendisi saçı ve makyajı ile Golden Globe'da en beğendiğim kadınlardan biriydi ama o saçın kırıklarını aldırma zamanı gelmiş sanırım. Bu yıl saçları yana atma modası devam ediyor olacak ki kendisi bu gecede saçlarını tek bir tarafta toplayan tek kadın değil. Allık ve ruj uyumuna 10 puan veriyorum.


Jessica Biel


Güzeller güzel Jessica Biel kırmızı halıda her daim favorilerimden. Makyajıyla kontrast yaratan mercan rengi rujunu çok sevdim.

Kerry Washington


Kerry Washington'da Hollywood'da kahkul kestiren hanımlar kervanına katılmış. Sanırım bu ilk baharda kahkul rüzgarları esecek. Böyle bir niyetiniz varsa elinizi çabuk tutun derim. Hatta Kerry'ciğimin saç modelini o kadar beğendiğim ki saçlarımı kısa kestirmesem bu fotoğrafı kuaföre götürüp "saçımı böyle kes!" diyebilirdim :) Hanımefendi saç modeli kadar göz makyajı ile de trendleri takip ediyor. Bu yaz gözlerde mavi tonlarını sıkça göreceğiz!

Kirsten Bell


Bu kıza hamilelik çok yakıştı ama  bu yazıyı yazarken farkettiğim bir şey var ki ben silik kaşları sevmiyormuşum. Vallahi kaş kalemimi alıp gidip boyayasım geliyor.

Megan Fox


Tü tüü tüü 41,5 kere maşallah... Megan kızımızın makyajına kusur bulamıyorum. Hayden'cığımla birlikte en beğendiğim ünlüler sıralamasında 1. liği paylaşıyorlar. Bknz. kaş makyajı ne güzel yapılmış :)

Nicole Richie


Sanıyorum sevgili Nicole'ün makyözü bu yaz göz makyajında mavi tonların trend olacağını duymuş. Ama olmuş mu? Olmamış yahu. Bizimle deyılsın demek istiyorum sayın seyirciler. Anlamsız bir göz makyajı olmuş.

Selma Blair


Selma'cığım sana diyeceğim 2 cümle var. "Saçlarını dağıtırsın... Rüzgarlara bırakırsınn...."

Sofia Vergara 


Sofia'cığım duruşuyla bakışıyla, duruşuyla tam bir latin! Ayrıca uzun saçları beni kıskandıracak cinsten. Saçlarımı uzatsam mı? Bol takma kirpik, dumanlı göz makyajı ve kırmızı ruj 3'lüsü ve güzel bir ten makyajıyla hiç bir zaman risk almazsınız!

Taylor Swift


Ben bu kızı bir türlü sevemiyorum desem? Ama saçı makyajı güzel. Çok yorum yapmak istemiyorum. Kaçamak yapıp, yorumu size bırakıyorum.

Heidi Klum


Heidi Klum da saçlarını tek bir tarafta toplayan hanımlarımızdan. Sanırım saç modeli bulamayınca herkes bu yola başvuruyor. Heidi'ciğim biraz daha az bronzlaşsa daha güzel olacak sanki. Bu denli bronz tene bu tonlarda nude rujları yakıştıramıyorum.

Nicole Kidman


Ah Nicole ya sen ne güzel bir kadındın! Keşke yüzündeki estetik müdahelelere bir son versen artık. Neyse ki, yıllar önce yaşanan makyaj faciasından ders almış ve SPF'li fondöten kullanmamış. Ama kendisine önerim o kızarık gözleri için yanında bir Visine bulundurması!

Zoey Deschanel


Finali en sevdiklerimden biriyle yapıyorum. Zoey'ciğimi çok seviyorum. Özellikle 50 days of Sommer filmindeki halini :) Kahkul bir insana bu kadar mı yakışır. O güzel gözlerine ne yapsa yakışıyor. Ama ben en çok onun bu halini yani hafif göz makyajı ve bol takma kirpikli halini seviyorum.  Golden Globe'da biraz canı sıkılmış galiba, pff diye bir bakış atmış objektiflere.
Her zaman ki gibi tırnaklarında deneysel takılmış. Manikürünü sevdim :)

Evet kızlar sonuç olarak benim için gecenin favorileri şu şekilde; Hayden, Megan Fox, Emily Blunt, Jennifer Lopez ve Jessica Biel. Sizin favorileriniz kimler?

4 yorum:

  1. Ben makyajda 1 numero jessica alba diyorum! Ama dedigin gibi jenniferada bu makyaj cok ama cok yakisiyor yahu:) super bir post olmus ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  2. skpf fondötenlerin ne gibi dezavantajı var ?

    YanıtlaSil
  3. Oya'cım çok teşekkür ederim :)

    Divadonbella spf içeren fondötenler kullanıp güçlü bir ışık kaynağı ya da flash karşısına geçtiğimizde yansımalar oluşur bu da fotoğraflarda beyaz beyaz lekeler varmış gibi bir görüntüye yolaçar

    YanıtlaSil
  4. Simdi Anne'nin makyaji gayet hos hep Chanel uurunleri kullanilmis. Emily Blunt tamamiyla mukkemmel, elbisesi saci kupeleri makyaji. Jessica nin ruju sanirim flaslardan o kadar kuvvetli turuncu gorunuyor. Bir ton daha yumusak olsaydi daha hos olurdu. Zoey nin makyaji hep ayni.Nicolu gergin gordum.Heidi Klum- ih ih, yok cok basit elbisesi o goz icine surulen acik rengi siritmis gibi geldi. Sofia gayet Italyan, sicak neseli. Megan'nin kaslarini ve dogal makyajini cok begendim. Yuzunu kim konturlediyse gayet iyi. JLo nude rujun rengi olmamis gerisi iyi. Hayden gayet hos makyaji saglikli, neseli taze. Halle soluk gordum rujundan olabilir. Adelle 1950lerin ruhunu tasiyor. Yakismista! :) Cok hos bir yazi olmus ellerine saglik Sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...