Menü

7 Kasım 2012 Çarşamba

L'oreal Elseve Kırılma Karşıtı Onarıcı Şampuan


Yıllardır L'oreal ürünlerine uzaktan uzaktan bakarken, son dönemde blogda fazlaca L'oreal ürünü paylaşmaya başlayınca yeniden hayatıma girdiklerini farkettim :) Aslında bu durumdan mutlu gibiyim bu yüzden Gratis'e her gittiğimde farklı bir Elseve serisini deniyorum :) Saçlarım boyadan yıprandığı için bu "Kırılma Karşıtı" seri çok cazip geldi. Şampuanların ambalajlarında yazan vaatlere hayranım.


L'oreal bu işi çok güzel yapmış, ince ince anlatmış amaa... ben bu seriyi sevmedim sevemedim yahu...

Yağlı saçlarımı daha da yağlandırdı bir garip yaptı. Kısacık saçlarım krem kullanmadığım zaman birbirine dolaşır oldu :( Bu yüzden bol bol kullanıp bitirdim. Bir daha da almamak üzere bu seriyi tarihe gömdüm. Yeni Elseve serilerine yelken açtım. Hatta çok mutlu oldum, aradığım şampuanı buldum gibiyim diyebilirim.


Şampuanın içeriğini görmek istersiniz belki diye paylaşmak istedim. Biliyorum içeriğince bazılarınızın hoşuna gitmeyecek maddeler var.. Ama ben bu duruma arıtk pek takılmıyorum. Neticede pek çoğu reklam masalı...

Bu şampuanı malesef öneremiyorum ama daha önce yazmış olduğum Elseve Re-nutrition yazıma bir göz atmanızı öneririm. Özellikle saçlarınız sık boyamadan dolayı kuruduysa. Unutmadan burada yazmış olduğum yorumların tamamen benim düşüncelerim olduğunu da belirtmek istiyorum. Sonuçta saç otoritesi filan değilim.

Sizlerin memnun kaldığı saç ürünleri neler? Yağlı saçlar için saç bakımı ürünü arayışı içerisindeyim uzun zamandır.. Yardımlarınızı bekliyorum :)

Sevgiler

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...