Menü

13 Kasım 2012 Salı

Essence Fancy Lashes - Takma Kirpik Kullanmak ya da Kullanmamak!!

 Günlük hayatta abartılı makyaj yapmayı sevmediğimden dolayı takmak kirpik kullanmak çok da tercihim olmuyor açıkçası. Ama eğer düğün dernek, özel bir davet söz konusuysa takma kirpik taksam mı takmasam mı sorusu kafamı kurcalamaya başlıyor :) Kullanmaya karar verdiysem eğer tabi onca kirpik arasından seçim yapmak gerekiyor :) Ben genelde tek tek uygulananlardan ziyade, Essence Fancy Lashes gibi bütün olanları tercih ediyorum, ve evet takma kirpik taktığınız an göz makyajınız bir anda başka bir şeye dönüşüyor; kullandığınız maskara ne kadar iyi olursa olsun.

Essence Türkiye'ye ilk geldiğinde açıkçası uygun fiyatıyla bu takma kirpikler dikkatimi çekmişti. Kullanma fırsatı çıkar çıkmaz da hemen Gratis'e koşup bir adet aldım. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ne çok yapay ne de çok zayıf kirpiklerim oldu sonuç olarak.

 Bu fotoğraf her ne kadar düşük çözünürlüklü olsa da fikir vermesi açısından paylaşmak istedim :) O gün özellikle göz makyajımla herkesin beğenisini topladım :)

Sonuç olarak sanırım bundan sonra takma kirpik tercihim Essence'de yana olabilir :) Ayrıca genellikle bu tarz kirpiklerin içerisinden çıkan yapıştırıcıyı beğenmediğimden dolayı Duo kullanıyorum ama bu kitin içerisindeki gayet tatmin ediciydi. Kirpiklerim tüm gece uslu uslu yerinde durdu. Orası burası oynamadı ^_^

Biz sevgili kocacığımla öğle düğünde dernekte bol bol poz veren tipler değiliz, sanıyorum eblek eblek verdiğimiz pozdan belli oluyordur :)

Bu arada elbisem Hakan Yıldırım for Koton'dan. Bu koleksiyonun özellikle gece elbiselerini çok beğeniyorum. Bu elbiseyi de çookk beğenerek aldım ve giydim açıkçası. Ama gece eve gidip koltuğa oturmamla birlikte eteği patladı (: Böylece tarih sayfasındaki yerini aldı.

Sevgiler 

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...