Menü

5 Kasım 2012 Pazartesi

Clinique Even Better Eyes ile aydınlık bakışlar!

İşte sizinle son iki aydır tanıştırmak istediğim ürünü nihayet paylaşabiliyorum! 
Son iki yıldır aynı göz kremini kullanan ve başkalarına pek de itibar etmeyen biri olarak Clinique tarafından bu ürün gönderildiğinde açıkçası şüpheyle ve biraz da korkuyla yaklaşmıştım. Çünkü daha önce kullandığım pek çok göz kremi gözlerimde irritasyona neden olmuştu ve şimdi yine yeni bir göz kremi karşımda denenmeyi bekliyordu.


 Sonuç olarak Eylül başında kullanmaya başladım ve ilk günden itibaren severek kullandım. Ürünün vaadi göz altındaki koyu görüntünün hafiflemesi. Aslında açık konuşmak gerekirse göz çevremde bariz bir morluk yok fakat genellikle geç vakitlere kadar çalıştığım ve az uyuduğum için sabahları göz altımda koyu gölgelerle uyanıyorum. Uyanmak için ilk yaptığım şey yüzümü yıkamak ve sonrasında Clinique Even Better Eyes göz kremini oluyor :) Metal başlığının verdiği ferahlı hissi açıkçası sabahları çok iyi geliyor.
 
Yapısı bir çok göz kremi gibi ağır değil aksine, şaşırtıcı derecede hafif. İçeriğindeki pigmentlerin de yardımıyla göz altlarınıza aydınlık veriyor. Nemlendirmesi şimdilik yeterli görünüyor fakat kış aylarında nasıl olur bilemiyorum.
Eğer benim gibi göz altlarınızda hafif koyuluklar varsa tavsiye ederim fakat çok yoğun bir şikayetiniz varsa sizde nasıl etki eder çok emin değilim çünkü daha önce de dediğim gibi benim göz altı koyuluklarım genellikle yorgunluğa bağlı ve çok yoğun değil. 

Satış fiyatı sanıyorum 100 TL. 
2 aydır kullanıyorum ve sanırım 1 ay daha kullanacağım. Ben her gün gündüz ve gece iki kez kullanıyorum ve bu şekilde 3 ay kadar belki biraz daha fazla yetecek bir ürün ve bittiğinde kesinlikle yenisini alacağım.


Sevgiler 

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...