Menü

3 Ekim 2012 Çarşamba

Son günlerde, Tarçın Hanım, Blogun 2. yılı ve daha fazlası...

Son günlerde ortalıkta pek görünmüyorum, blogda yazmıyorum Twitter'a ara sıra bakmakla birlikte Facebook ve Pinterest'imi hiç kullanmıyorum. Nedenini ise bu fotoğraf ve önümde duran 2 kahve bardağı anlatıyordur sanıyorum. Yani kısacası son dönemde ben çok çalışıp, az uyuyorum.  Bazen iş sonrası bunalıp Starbucks'a gidiyorum mekan değişikliği olsun diye :D Bir de bol bol hastaneye gidiyorum. Vücudum her yerinden error veriyor. Bol bol ilaç alıyorum, bakalım ne zamana kadar böyle gidecek.

Hayatımda mutluluk verici şeyler de var pek tabi ki. Mesela Tarçın'ım var, ne zaman ziyarete gitsem sürekli kucağıma oturmak istiyor. Kucağıma almadığımda ise böyle acıklı acıklı bakıyor.


Ya da oyun oynarız umuduyla oyuncağını önüne koyup gözümün içine bakıyor :D



Öğleden sonraları için enerjimi topladığım pufidik Eti Puf'larım var. Aslında benim değiller ama arkadaşımın Eti puf zulasını gizliden gizliden eritiyorum. ^_^

Uzun zamandır beni takip ediyorsanız biliyorsunuzdur reklam ajansında çalıştığımı. Müşterilerimiz arasında bir pırlanta markası da var. Ara sıra onlarla çekimlerimiz oluyor, ben de küçük çocuk misali bütün ürünleri tek tek deniyorum. Renkli taşlar yan yana gelince çok bon bon durmuyorlar mı? ^_^

Anneciğimle geçtiğimiz Pazae yeni hayvan hakları yasasına karşı yapılan mitingdeydik. Şero'nun da dediği gibi o yasa geçmeyecek o kadar! Açıkçası Taksim'de bu kadar kalabalık beklemiyordum, miting alanına gittiğimde gördüğüm manzara karşısında çok duygulandım, tüylerim diken diken oldu. Bizim gibi düşünen ne çok insan varmış dedim kendime, belki de Türkiye'de bir şeyler iyi yönde değişmeye başlamıştır dedim.


Eşimin zoruyle geçtiğimiz hafta kısacık bir mola verip Babylon'un sezon açılışına gittim. Açıkçası Babylon'u çok seviyorum, İstanbul'da hem eğlenip, hem de iyi müzik dinleyebildiğim ender mekanlardan birisi. Bu kış daha çok ziyaret edeceğime dair kendime söz verip, çalışma hayatıma geri döndüm :P

Sevgili kocacığım sağolsun böyle meyve tabakları ile şımartıyor beni ^_^ Sanırım ben çok şanslı bir kadınım!
Hayatımda ilk defa bir allığı bitireceğim için çok sevinçliyim. Yaklaşık 1,5 sene önce almış olduğum Nars Orgasm bitmek üzere. Sanırım bittiğinde yeniden aynısını alacağım. Benim için joker bir renk. Hemen hemen her renk makyaja gidiyor, ayrıca ten rengime de çok yakıştırıyorum. Bu ürüle ilgili hiç yazmadım çünkü her yerde bol bol gördünüz. Ama sen yaz biz okuruz derseniz beni haberdar etmeniz yeterli!
Bunların dışında blogumuz 3. yaşına bastı bu ay. 3 yıldır blog sayesinde bir sürü arkadaşım oldu ki bunlardan biri de daha sonradan blogun yazarlarından biri haline geldi :) 3 yıldır kendimizden ödün vermeden, ona buna sataşmadan, yalan yanlış yazılar yazmadan, firmalara yaranmaya çalışmadan, sadece kendi canımız istediği için yazmaya devam ettiğimiz bir blogumuz oldu. Bir 3 yıl daha blogda yazmaya devam edersem bu hiç bir zaman değişmeyecek.
Bizi destekleyen, takip eden herkese çok teşekkürler...

Bu arada canımın içi Shayna'cım 10 gün sonra evleniyor, çok heyecanlıyız. Blogumuz ikinci gelinini veriyor:)

Yeni yazılarda görüşmek üzere...

Sevgiler

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...