Menü

16 Ekim 2012 Salı

L'oreal Hydrafresh Nemlendirici



Yıllardır L'oreal ürünü kullanmayan ben son dönemde coştum biraz, galiba, sanırsam. Dün akşam farkettim ki evde haddinden fazla L'oreal ürünü var. Bu arada o kadar çok sizinle paylaşmam gereken ürün birikmiş ki. Uzun süredir blogu ihmal ettiğimi onları görünce daha iyi anlıyorum. 

Aslında L'oreal kremleri üniversite yıllarımda kullanıyordum fakat daha sonradan dermo kozmetik ile kafayı bozduğum için drugstore markaların hiçbirine yüz vermemeye başladım. Verdiğim onca paraya rağmen benim için ideal kremi hala bulamadığımı farkedince. Gratis'in de anneler günü %50 indirim kampanyasını fırsat bilince bu bebek benim oldu. 


Yani anlayacağınız ben Hydrafresh kremi yaz başında kullanmaya başladım. İçerisinde çok az kaldı. Bitmeden sizinle paylaşmak istedim.


Normal şartlarda ben yaz aylarında nemlendirici kullanmaktan çok hoşlanan bir insan değilim. Bu yüzden yaz aylarında yüz nemlendiricim daha seyrek biter. Fakat Hydrafresh'in jelimsi formülü beni bu konuda çok mutlu etti. çünkü yüzüme sürdüğümde ağırlık vs. hissetmemenin yanında, daha çok ferahlık tarzı bir şeyler hissettiğimi söyleyebilirim :)

Bunun dışında artı özelliği herhangi bir sivilcelenme vs. yapmadı. Benim nemlendirilerle yaşadığım en büyük korku budur. Şükür böyle bir sorunmuz olmadı.

Bunun dışında cildimi yağlandırmadı. Cildi karm-yağlıya dönük olanlara önerebilirim. Fakat cildiniz çok yağlıysa memnun kalmayabilirsiniz.

Peki cildimde herhangi bir etkisi oldu mu? Olmadı. Zaten öyle bir iddiası da yok. Cildimi sadece nemlendirdi. Cildimdeki lekelere, gözeneklere herhangi bir etkisi olmadı.

Bu yüzden eğer bir nemlendiriciden sadece "nem" bekliyorsanız tavsiye ederim. Aman efendim nemlendiricim gözeneklerimi sıkıştırsın, sivilcelerimi iyileştirsin, kızarıklıkları gidersin derseniz blogda başka önerilerimizde var. Onlara bir göz atmanızı öneririm. Nemlendiricilerle ilgili diğer yazılarımız buradan ulaşabilirsiniz.

Sizlerin sivilce lekelerinden muzdarip ciltlere önerisi varsa, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler

MB

1 yorum:

  1. ahh canım bu lekeler yüzünden neleeer çektim bi bilsen.. hala bişey bulamadım :(

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...