Menü

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Tatil Arkadaşlarım - Bioderma Photoderm Bronz Spf 50+ ve Photoderm After Sun Milk

 Herkese merhaba! Umarım bayram tatiliniz çok çok güzel geçmiştir. Zira benim ki güzel mi geçti kötü mü çok emin değilim ^_^


Ben bu bayram aile ziyaretlerini bitirip kendimi havuzbaşına attım. Gündüzleri bol bol güneşlenip, akşamları da bol bol çalıştım. Yani ben bu tatilimde de ev mesaisi yapmış oldum.

Keşiflerim de olmadı değil aslında... Bu tatilimde Bioderma Photoderm ailesiyle tanıştım ve tanıştığıma çok mutlu oldum. Öncelikle söyleyeyim ben koyu tenli olmama rağmen güneşten delicesine korunurum. Yaz başında 50 faktörler başlayıp yaz sonuna doğru 15 faktörleri görürüm. Çünkü yavaş yavaş yandığım zaman bronzluğumun daha kalıcı olduğuna inanmakla birlikte, güneşlenmenin taşıdığı risklerden de delicesine korumuş oluyorum. Bu yüzden Photoderm Bronz güneş spreyi benim için vazgeçilmez bir ürün oldu. Çünkü sizi yüksek faktörle güneşten korurken, bir yandan da bronzlaştırmayı vaadediyor ki, aslında buna en çok biricik kocacığım sevindi. Kendisi klasik balkan insanı özelliklerine sahip olduğundan bembeyaz teniyle 50 faktör altına indiğinde ıstakoz görünümü alıyor. Düzenli olarak 50+ güneş koruması kullandığından dolayı da beyaz kalıyor:)


Photoderm Bronz'un benim gönlümü fethetmesinin 2. nedeni ise (ki bence en önemli neden) vücudunuza sürdüğünüz anda vücut tarafından emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Özellikle kumsalda güneşleniyorsanız güneş kreminizin bu özelliği hayati önem taşıyor. Zira orama burama yağışan kumlardan fenalık geçiriyorum diğer şekilde.


Bioderma Photoderm Bronz 50+'yı satın aldığınızda yanında Photoderm Afer Sun Milk'e de kavuşuyorsunuz. En azından son dönemde bütün eczanelerde bu şekilde ikili paketlerde satıldığını gördüm.


Güneş sonrası sütünü nasıl tarif etsem... Kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi bir his :D  Genellikle duş sonrası güneş sonrası ürünlerini kullandığımda bir süre vücudumun ürünü emmesini beklerim fakat yine Bioderma sağolsun beni bu dertten kurtardı. Yüzünüze de kullanabileceğiniz hafif bir formüle sahip Photoderm After Sun Milk, çok hoş bir kokuya sahip (Sanıyorum salatalık özü).


Yani ne yapıyoruz... Tatilde gündüz güneşlenip, sonrasında eve gelip duş alıp güneş sonrası sütümüzü sürünüp bebekler gibi uyuyoruz...

 Tatilde ayaklarımızı bir güzel uzatıyoruz diyemiyorum. Benim bütün hafta oradan oraya koştururken şişen tombiş ayaklarım bu sefayı çok uzun süremedi. Nitekim bayram tatili herkes uyurken benim çalıştığım bir zaman dilimi oldu. Bu yüzden ben kendimi sadece gündüzleri şımartıp, akşamları işkolik halime geri dönüp.
Ben çalışırken ölümüne sıkılan eşim de sağolsun ortaya birbirinden post modern çalışmalar koydu ortaya!

Benim kısacık tatilim bu şekilde geçti. Sizin ki nasıldı? Yorumlarınızı bekliyorum...

Sevgiler

MB

2 yorum:

  1. Ben tatil yapamadım :(

    YanıtlaSil
  2. Ayaklar supper bayildim yaaa:) cook bakimli cekici ve etkileyici ten points::))

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...