Menü

28 Ağustos 2012 Salı

Nivea Visage Pure&Natural


Nivea Pure&Natural serisini şuradaki postumuzdan kısa bir süre sonra kullanmaya başladım. Pure&Natural serisini internette bir çok yerde, bloglarda, reklamlarda bolca gördünüz. O yüzden ürünlerin tanıtımından ziyade kendi tecrübelerimden bahsedeceğim.
*CİLT TİPİM KARMA-SİVİLCEYE MEYİLLİ*

Nemlendirici
Bendeki normal-karma ciltler için olanı. Bunun bir de kuru-hassas ciltler için olanı mevcut. Malesef yağlı ciltlere yönelik ürünü yok. Günlük krem T bölgemi biraz yağlandırdı. Yanaklarım daha kuru olduğundan iyi nemlendirdi. Ben de bu yüzden yanaklarıma kremi yedirdikten sonra elimde kalanları T bölgeme sürdüm ve bu bölgedeki yağlanmayı minimuma indirdim.
Parfüm kokusu bana biraz yoğun geliyor. Kokuya duyarlı kişileri rahatsız edebilir.
Sivilce ve alerjiye sebep olmadı.
Cilt tipi normal ve karmadan kuruya dönük olanlara günlük nemlendirici ihtiyacını karşılamak için öneririm. 


Temizleme sütü:
Pure&Natural serisinin en başarısız bulduğum ürünü. Pamuğa sütten döküp makyajı temizlemeye çalışıyorum ama nafile. Cildime pamukla zımpara yaptığımda ancak bir miktar temizleme sağlıyor ama bana yeterli gelmiyor (Benim gibi fondötendi, pudraydı,kapatıcıydı vs. tastamam makyaj yapmayanlara yetersiz gelmeyeceği de muhakkak)
Ben o yüzden bu üründe de başka bir yöntemle verim alabildim. Şöyle ki önce Bioderma H2O ile makyajımı silip ardından yüzümü pamuğa döktüğüm pure natural temizleme sütüyle siliyorum. Ardından Sebamed compact ile yüzümü yıkıyorum. Böylece hem yüzümde makyaj kalıntıları kalmıyor hem de temizleme sütünü değerlendirmiş oluyorum. 


Tonik 
Temizleme bittikten sonra toniği pamuk yardımıyla kullanıyorum. İçinde alkol türevleri olmasına rağmen tahriş etmedi ve en hoşuma giden cildimi yaza uygun bir şekilde nemlendirdi. Çoğumuz gibi yazın nemlendirici kullanmayı sevmediğim için bu beni çok mutlu etti. İçindeki argan yağının hoş etkisi olsa gerek :) 
Bu tonikten sıkılaştırma, anti aging gibi özellikler beklememek lazım. Pure&Natural toniğin işlevi ciltte kalan makyaj kalıntılarını temizlemek, cilde ışıltı ve nem vermek.


''Nivea Visage pure natural nemlendirici,tonik ve temizleme sütü firma tarafından denememiz için gönderilmiştir.''



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...