Menü

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Pastel ve Essence Color & Go - Gold Fever Oje

Herkese merhaba! Bu haftaya bilgisayarı bozulmuş bir blogger olarak kötü bir başlangıç yaptım. Oysa ki sizinle paylaşmayı çok istediğim tatil fotoğrafları var :'( . Bilgisayarımın en yakın zamanda yapılacağını umut ediyor ve konumuza dönüyorum. Tabi ki post yapmam için hiç kimse bana engel olamaz :D

Uzun zamandır göz koyduğum Essence ojelere sonunda Toriumdaki Gratis'e gitmek suretiyle ulaştım. Keşke daha çok mağazada olsa :)

Bu yazın en sevdiğim ojesi Pastel'in adını bilmediğim mercan-nude arası rengi ( Numarasını bilmiyorum çünkü numaranın yazdığu yapışkan çıkmış) ve Essence Color & Go serisinin Gold Fever'ı birleşti ve sonucu aşk oldu :) 
Ben ortaya çıkan sonucu çok sevdim siz nasıl buldunuz ?

PS : La Roche Posay Hydreane, Caudalie Cleansing Water ve Vichy Aqualia Thermal Light kazanmak için şansınız devam ediyor. 3 kişi bu 3 güzel hediyeye sahip olacak. Çekilişe katılmak için tıktık!

2 yorum:

  1. Essence'in bu ojesini ben de ayni sekilde kullanmistim, gectigimiz yilbasi icin;) Cikarmasi zahmetli olsa da, boyle sahane gorunmesine degiyor!;)

    YanıtlaSil
  2. essencenın o ojesını gorunce resmen uzerıne atlamıstım hemen denicem
    tesekkurler

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...