Menü

13 Haziran 2012 Çarşamba

Revlon Colorstay Fond de Teint Combination / Oily Skin - 320 True Beige


Revlon Türkiye'de bulabildiğimiz bir marka değil malesef ama ben neredeyse bütün ürünlerine tapıyorum. Bunların başında da Colorstay fondöten geliyor. Nasıl tarif etsem bilemiyorum ama uzun süreli bir maraton beni bekliyorsa gün içerisinde, işte bu fondöten benim kurtarıcım oluyor. Ben daha kalıcısını görmedim yani adının hakkını veren bir ürün öncelikle. O kadar ki, düğün günümde kullandığım fondötendir kendisi. Hatırlamak için geçen seneki yazıma buradan ışınlanabilirsiniz.

Fondötencağızıma geri dönecek olursak, bu fondötenin benim gördüğüm kadarıyla cilt tiplerine göre çeşitleri var. Ben tabi ki karma/yağlı ciltler için olanını kullanıyorum. Gün içerisinde herhangi bir şekilde yağlanma vb. sıkıntı yaşamıyorum. Yalnız tek sıkıntım buharlaşmamıza ramak kalan sıcak günlerde birazcık rahatsız edebilen bir yapısı olması. Gerçi ben böyle günlerde yüzüme nemlendirici bile süremeyen bir insanım bu da ayrı bir mesele. Bunun dışında tek kelimeyle mükemmel (daha kaç kere söylemem gerekiyor bilmiyorum :))

Bir de bu fondötene bayılmamın diğer bir nedeni de yüzümdeki on yüz bin milyon sivilce izini kapatmam için ayrıca bir kapatıcı kullanmama gerek kalmıyor. Kapatıcılık olarak beni tatmin eden bir ürün.

Bir de bir dee en güzel yanı yüzümde maske gibi durmuyor :) Cildim bebek cildi gibi pürüzsüz görünüyor. Kullandığım rengi 320 True Beige, yaz ayları için cildimle mükemmel dursa da kış aylarında kullanırsam yüzümde tüp patlamış hissi yaratabiliyor.

Sanıyorum ki, tek kötü yanı ürün sürdüğüm yere yapışıyor. Sabahları fırçamla almak için elime döktüğümden elimden çıkarmakta da zorlanıyorum (:

Daha da başka şey söylemeyeceğim bu konuda, videodan yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz. Kendisi 2 numaralı ürün :)



Sevgiler

MB

2 yorum:

  1. canım aynen bende revlon fontoden kullanan biriyim, üstelikte çok seviyorum, benım kullandığım revlon photoready olanı...muhteşemdir o da tavsiye ederim...dene mutlaka...

    YanıtlaSil
  2. myprincess photoready i de herkes çok beğeniyor :) alışveriş listeme aldım ilk yurtdışı ziyaretimde alacağım :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...