Menü

22 Mayıs 2012 Salı

Gelinlik Modelleri - Kabarık Gelinlikler 2


Bloga gelen yorumlardan anlıyorum ki Türk kızlarının büyük çoğunluğu benim gibi kabarık gelinlik seviyor. Bence düğün günü çocukluğumuza dönüp kendimizi prenses gibi hissetmemizde en büyük etkendir :) İtiraf edin kaçınız küçük bir kızken evdeki tüllere sarınıp gelinlik provası yapmadı ki ? 

Bu yazı için birazcık "Geleceğe Dönüş"çülük oynayarak sizi önümüzdeki yıla 2013 yaz aylarına götürüyorum. Nitekim paylaştığım modellerin tamamı önümüzdeki yaza ait modeller. Pek tabi ki vizyonu geniş MB okuyucuları da bu yazın modellerinden şimdiden sıkılmıştır diye düşünüyorum :) 

Ben özellikle Monique Lhullier'in fiyonklu modellerine ve Lazaro'nun mavimsi modeline taptım :) 

Bu yaz kimler evleniyor kızlar ? Pamuk eller klavyeye yorumlarınızı bekliyorum. 
Evlilik yazıları için tamam mı ? Devam mı ?

 Christos Spring 2013 
 Hayley Paige Spring 2013
 Lazaro Spring 2013
 Lazaro Spring 2013
 Marchesa 2013
 Marchesa Spring 2013
 Monique Lhuillier Spring 2013
 Monique Lhuillier Spring 2013
 Oscar De La Renta Spring 2013
 Reem Acra Spring 2013
Theia Spring 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...