Menü

27 Mayıs 2012 Pazar

The Body Shop - Seaweed Clarifying Night Treatment


Cilt bakımı serimiz the body Shop ile devam ediyor :) O kadar çok ürün biriktirmişim ki uzun bir süre daha ne yazmam gerektiğini düşünmeme gerek kalmayacak sanıyorum.

Seaweed serisi genel olarak benim cilt tipimdeki kişilerin severek kullandığı bir seri. Bu yüzden ihtiyaçtan değil tamamen meraktan alınmış bir ürün. Gece serumlarına kafayı taktığım dönemde karşıma çıkınca bir de 3 al 2 öde kampanyasına denk gelince kendime karşı koyamadım :)

İlk kullandığım zamanlarda çok bir farkını hissetmedim açıkçası. Ama düzenli kullanımda cildime iyi gelmeye başladığını düşünüyorum. Sabahları nispeten daha canlı bir ciltle karşılaşır oldum. Halbuki kullandığım hiç bir şeyi değiştirmemiştim. Akşamları özellikle peeling maske sonrasında cildimi rahatlatan bir ürün oldu. Jel kıvamında, yağlı hissi bırakmayan çok hafif bir gece kremi. Gece kremleri genellikle gündüz kremlerine göre biraz daha ağır yapıda olur ama bu ürün o şekilde değil. Aslında gece kremleri ne derece gerekli emin değilim ama tekrar almayı düşünebilirim. Gerçi benim aklım hala Estee Lauder Advanced Night Repair'de. Aslında son dönemde Kiehl's in Advanced Skin Repair serumunun testerını kullanıyordum ondan da memnundum. Bilemedim şimdilik. Bu nemlendirici bitene kadar aklıma kimbilir daha neler neler girecek. 

Sevgiler 

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...