Menü

18 Mayıs 2012 Cuma

Bioderma Sebium Pore Refiner


Yokluğumda biriktirdiğim ürünleri paylaşmaya devam ediyorum :) Öyle ki bu ürünü şurada da bahsetmiş olduğum Şubat'ta yaptığım alışverişimde almıştım. Shayna o kadar çok bahsetti ki ben de merakıma yenik düştüm. İyi ki de almışım. Peki neden ?

Öncelikle ben Pore Refiner'ı fondöten altına makyaj bazı olarak kullandım ve çok memnun kaldım. Yumuşacık yapısının üzerinde fondöten daha uzun süre dayanmakla birlikte, porselen gibi daha pürüzsüz bir görüntü sağladığını söyleyebilirim. Ayrıca hafif yapısı sayesinde de üstüste ürün kullanmış etkisi yaratmadı bende. Çünkü sıkıntıya gelemeyen bir insan olarak :) benim için yüzüme sürdüğüm ürün öncelikle ağırlık hissi vermemeli. Yüzüme bir şey sürdüysem onu unutmalıyım :)

Bunun dışında gözeneklerimi küçülttü mü ? Evet sürdüğüm anda gözeneklerim küçük görünüyordu ama makyajımı temizlememle birlikte bu etki ortadan kalkıyordu :) Yani tüm gözenek küçültücüler gibi yapay bir etkisi vardı. Fakat buna rağmen yüzümü yağlandırmayan, gün içinde parlama yapmayan, kaşındırmayan, sivilce yapmayan bir baz bulmanın mutluluğuyla bu durum beni pek etkilemedi. Bir de aman aman nemlendirme gibi bir özelliği yok, zaten böyle bir iddiası da yok. Kuru ciltlerin ayrıca bir nemlendirmeye ihtiyacı olacağını düşünüyorum.

30 ml lik ürünü 2 ayda bitirdim, bilmiyorum ben mi çok kullandım ama bana biraz az gibi geldi. Gerçi bu yıl kullandığım her şey eskisine göre daha çabuk biter oldu. Sanırım kozmetik ürünlerini düzenli kullanınca bitiyormuş gerçekten. 1-2 aya hayatımda ilk kez allık bitirmeyi planlıyorum hatta :)

Fiyatı : 52 TL

Tekrar alır mıyım ? Kesinlikle evet !

Sevgiler

MB

4 yorum:

  1. Merak ettiğim yazı işte :) Geçici süreyle gözenek küçütmesine üzüldüm ama düzenli kullanımda küçültmesini beklerdim ama güzel ürünmüş. Teşekkürler yazın çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Silikon var mı içeriğinde MB'cim?

    YanıtlaSil
  3. sanıyorum içeriğinde silikon var, ambalajını attığım için bakamıyorum (:

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü ben de bugün kullanmaya başladım :) Makyaj altı bazından ziyade, gözeneklerde kalıcı küçülme yapması ümidindeyim bakalım :)
    modamasallari.blogspot.com

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...