Menü

18 Mart 2012 Pazar

CLINIQUE Repairwear Laser Focus Kırışık ve UV Hasarı Giderici Serum

                

Güçlü serum çizgi, kırışık ve güneşin zararlarına karşı cilde ikinci bir şans verir. 4 haftada çizgilerin, kırışıkların görünümünde gözle görülür azalma olur. 12 hafta sonunda kırışıklarda sağladığı gözle görülür azalma dermatolojik bir lazer tedavisine yakındır. %63 oranında lazere denk sonuçlar sağlar.
Clinique bu serumdan böyle bahsediyor. Benim yorumlarıma gelecek olursak;
26 yaşındayım ve henüz kırışıklıklarım yok. BOYNER'e ( aslında pek sevmem ama maalesef yaşadığım şehirde başka mağaza yok ) gittiğimde aklımda Estée Lauder Advanced Night Repair Serum'u almak vardı. Satış danışmanı Clinique serumu bir övdü bir övdü, hatta kampanyası var yanında tamamlayıcı ürünleri ( gündüz, gece ve göz kremi ) hediye dedi ve beni ikna etti. Serumu almamdaki asıl amaç cildimdeki aşırı nemsizliği geçirmek ve ince çizgilerin oluşumunu en aza indirmekti.
Clinique serumu sabah akşam düzenli kullandım. Çok hafif bir yapısı var ve sürer sürmez cilt tarafından emiliyor. 1-2 damla tüm yüze yetiyor. Göz çevresinde de kullanılabiliyor. Tüm cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir.
Malesef serum benim cildimde herhangi bir değişiklik yapmadı. Oluşacak yeni ince çizgileri önlemiştir diye ümit etmekle yetiniyorum :) Ayrıca cildime ne zararı ne de yararı oldu. Bitince ( 1-2 hafta kullanımlık ) Estée serumu alacağım, o kadar çok seveni var ki bende de işe yarar umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...