Menü

24 Şubat 2012 Cuma

Dört Gözle Bekliyorum --> Lancome Teint İdole Ultra 24H


Eşsiz ve uzun süreli mükemmellik için 24 saat kullanım 

8 yıllık araştırmaların sonucunda, Lancôme ilk 24 saat kalıcı  fondötenini ortaya çıkardı. Yeni EternalSoft teknolojisiyle, Teint Idole Ultra 24h tüm zorlu koşullara karşı koyuyor. Rötuşa ihtiyaç duymadan ten son derece mükemmel görünüyor. 

Parlama olmadan, kusursuz ve homojen.

24 saat eşsiz konfor

Cilde mükemmel uyumuyla, Teint Idole Ultra 24h karşı konulamaz derecede konforlu. Yeni, kolayca uygulanabilen ve taze dokusu mükemmeldir ve tenin mükemmel şekilde pürüzsüz, kadifemsi ve pudra etkisi yaratmadan mat görünmesini sağlar.

Mart ayının başlarında piyasada göreceğimiz Lancome teint idole ultra 24H fondöten oldukça iddalı gözüküyor.Adından da anlaşılacağı üzere 24 saat kalıcılık,yüksek kapatıcılık vaadediyor ve spf15 güneş koruması var. E daha ne olsun :)
Renk skalası biz Türk kadının cilt tonuna oldukça yakın.Herkesin kendisine uygun rengi bulabileceğini düşünüyorum ve merakla bekliyorum :)

3 yorum:

  1. selam,
    bloğunu yeni keşfettim ..
    çok güzellll paylaşımlar ..
    takipdeyim tatlım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. chfashiontrend güzel yorumların için teşekkürler, her zaman bekleriz :)

    YanıtlaSil
  3. Bu fondöten aşırı güzel,nerdeyse fondöten kullanmayı bir lüks ve keyif haline getiren bir ürün,verilen her kuruşa değer! Hayatımda ilk defa bir cilt ürününü bu kadar çok sevdim,kalıcılık mükemmel,cildi üzmüyor yormuyor,harika...

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...