Menü

30 Ocak 2012 Pazartesi

Saç Bakımı



Fotoğraf biraz bulanık çıkmış,fotoğraf makinemin pilleri çalışmıyor,telefonla da akşam ışığında bu kadar oluyor  idare edin e mi :)Renkler söz konusu olmayınca alayım elime kalemi dedim :)
Bu ürünler benim şu sıralar duş öncesi,sırası ve sonrasında kullandığım saç bakım ürünleri.Ürünlerden bahsetmeden önce belirteyim;saçlarım röfleli,kalın telli

-Down Under Natural's Nude Kuru/Boyalı Saçlar İçin Şampuan : Yıkama öncesi bakım yaptığımda arındırmayı sağlamak için Nude şampuanı kullanıyorum.İçinde sülfat,paraben,DEA,fosfat içermemesi ve hayvanlar üzerinde test edilmemesi de alkışlanası özellikleri :) Fiyatı 20TL civarı Watsons'larda ve parfümerilerde satılıyor.
-Dove Yoğun Onarıcı Saç Bakım Kremi : Dove'un bu serisinin maskesinin küçük boyunu kullanıp çok memnun kalınca,saç kremini de denemek istedim.Ayrıca pompalı olması da kullanmayı kolaylaştırıyor.Yoğun onarıcılık yok,yumuşatma yok.Benim için gereksiz bir deneyim oldu.Bitsin diye kullanıyorum.Nasıl bitecekse :) 700ml ve 9TL
-Gliss Color Protect Sıvı Saç Kremi : Gliss'in sıvı saç kremleri fiyat-kalite performansı açısından çok beğeniyorum.Color protect saç kremi sıvılaştırılmış keratin ve UV filtresi içerir.Saçın yıpranmasını ve kolay taramayı sağlıyor.Fiyatı 9TL
-Gliss Ultimate Repair Sprey : Çok kuru ve yıpranmış saçlar için sıvılaştırılmış keratin içeren sprey.Yani Gliss keratinli serinin spreyi.Saç tellerindeki hasarı onarıp saçı sağlıklı hale getirir diyor Gliss ama benim saçlarımda hiçbir işe yaramadı.Neredeyse tamamı bitti,hatta aynı serinin şampuan ve maskesiyle birlikte kullanmama rağmen etkisi sıfır.Belki de benim beklentim çok büyüktü :) Saçlar yıkandıktan sonra ıslak veya kuru saça uygulanır. Fiyatı 20 TL
-Saç bakım yağı : Plastik tüp.İçinde badem yağı,zeytinyağı,bepantene ve evigen ampul var.Eczacının kendi hazırladığı bir karışım.Haftada 1 banyo öncesi sürülüp 1-2 saat bekletip Down Under Nude ile saçlarımı 2-3 defa yıkanır.Saçların sağlıklı uzamasını sağlar ve dökülmeleri önler.
-Gliss Color Protect Saç Maskesi: Yeni formülü,sıvılaştırılmış keratin içerir.Saçı onarmıyor çoğu maske gibi ama saçların yumuşamasını sağlıyor. Fiyatı 14TL

Bunların dışında kullandığım ürünlerde var elbette ama kullandıklarımın faydasını görebilmek için düzenli aynı ürünleri kullanmaya çalışıyorum

Sizler saçlarınıza neler kullanıyorsunuz? Ben ve benim gibi röfleli/boyalı/yıpranmış saçlara tavsiyeleriniz neler?
Hadi bakalım yorumlarınızı heyecanla bekliyorum :)

2 yorum:

  1. Gliss Kur´u bende kullaniyorum ve bakim yapmiyor gercekten, sadece yumsatiyor ve daha kolay taraniyor sac okadari, ama ben seviyorum ; )

    YanıtlaSil
  2. gliss kur u ben de kulanıyorum ama dediğiniz gibi pek de bir işe yaramıyor kızlar :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...