Menü

16 Ocak 2012 Pazartesi

Rimmel Exaggerate Waterproof Eye Definer - Siyah


2011 yılında keşfettiğim favori ürünlerimden biri de Rimmel Exaggerate göz kalemi oldu. Rimmel'in %50 indiriminden şaka gibi bir fiyata pek de bir şey beklemeyerek satın almıştım.
Fİyat kalite açısından ele alırsak. Beklentilerimin çok üstünde. Ne kadar övsem azdır :)
Beğendiğim özelliklerini şöyle bir sıralarsam ;
Yumuşacık, crayon tipinde bir kalem.
Rengini çok iyi veriyor. Tekrar tekrar sürmeme gerek kalmıyor.
 İstediğim incelikte sürebiliyorum.
Göz içine sürüldüğünde sıkıntı yaratmıyor.
Gün içinde dağılma bulaşma yapmıyor
Waterproof, fakat kolayca temizleniyor.
Arka ucunda yer alan smudge brush sayesinde kolayca dağıtıp smokey effect yaratabiliyoruz.
Kalemtraş taşımamıza gerek yok çünkü çevirerek açılan tipte, ayrıca ucunu sivriltmek isterseniz kalemin arka ucundaki aplikatörü çıkardığınızda bir de kalemtraşla karşılaşıyorsunuz.
Fiyatı 12-13 tl civarında.

Rimmel ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. Yalnız son dönemde rimmel ürün standlarındaki stoklar çok eksik. Aradığım hiç bir ürünü bulamıyorum :(

Sevgiler

MB

5 yorum:

  1. Bir göz kaleminden beklediğim tüm özellikleri tek tek yazmışsın:))Rimmel kalemi kesinlikle almalıyım!teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. merak ettim ben de ekliyorum merak ettiklerime :)

    YanıtlaSil
  3. eheh bence mutlaka deneyin kızlar. Tabi bulabilirseniz :) ben geçen gittim watsonsda kalmamıştı

    YanıtlaSil
  4. bende aynı kalemden kullanıyorum canım gerçekten çok başarılı ;)

    YanıtlaSil
  5. bir an şüpheye düşmüştüm sadece ben mi kullanıyorum diye :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...