Menü

12 Aralık 2011 Pazartesi

İmmortals (Ölümsüzler)



Tanrıların, Titanlara karşı verdikleri mücadelede muvaffak olmalarının ardından gelen huzur çağında, Kadim Yunan’da daha önce hiç görülmemiş bir şer yükselir. Güce tapan Kral Hyperion (Mickey Rourke) insanlığa savaş açmıştır. Hükmü altında kana susamış bir ordu temerküz eden Hyperion, Ares tarafından cennette dövülen ve insanın hayal gücünü aşan bir kudret ihtiva eden Epirus Yay’ını bulmak için tüm Yunan’ı ateşe verir. Sadece bu Yay’ı elinde bulunduran kişi, zamanın şafağından beri Tartaros Dağı’nın derinlerinde hapsedilmiş duran ve intikam ateşiyle tutuşan Titanları serbest bırakabilir. Kral’ın elinde Yay, insan medeniyetinin üzerine yıkım yağdırabilir ve Tanrıları imha edebilir. Fakat kadim yasalar Tanrılara insanların savaşına müdahil olmamalarını emretmektedir. Bu yüzden Hyperion’a karşı Tanrıların elleri kolları bağlı gibi görünmektedir. Tâ ki, Theseus (Henry Cavill) adında bir çiftçi tek umut olarak kendini gösterene kadar. Zeus tarafından gizlice seçilen Theseus, insanları Hyperion’dan ve onun ordularından koruyacaktır.

İmmortals'a 2 hafta önce ALES sınavından sonra gittim.Sınavdan sonra pek kendimde olmasam da(:) filmi beğendim.3 boyutlu izlediğim ilk film olmasından dolayı da benim için yeri ayrı.Film 300 Spartalı,Breaveheart tadında bir film ama teknoloji sayesinde daha etkileyici olmuş.Bazı yerlerde kopukluklar olsa da güzel filmdi.Hala vizyondaysa gitmenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...