Menü

31 Ekim 2011 Pazartesi

John Frieda Sheer Blonde Güneş Işıltılı Saçlar


GO BLONDER GÜNEŞ IŞILTISI İÇİN ŞAMPUAN -Sheer Blonde®o Blonder Lightening Shampoo 
  • Sarı Saçlara Güneş Işıltısı İçin Şampuan doğal, boyalı veya gölgeli sarı saçların rengini hafifçe aydınlatmaya yardımcı olur.

  • Narenciye özü ve papatya ile oluşturulan formül, saçın kütikül katmanını sıkılaştırarak ve saç yapısını güçlendirerek saçın daha sağlıklı görünmesini destekler.

  • Amonyak ve peroksit içermez. Günlük kullanım için uygundur.


GO BLONDER GÜNEŞ IŞILTISI İÇİN BAKIM KREMİ  Go Blonder Lightening Conditioner
  • Sarı Saçlara Güneş Işıltısı İçin Bakım Kremi doğal, boyalı veya gölgeli sarı saçların rengini hafifçe aydınlatmaya yardımcı olur.
  • Narenciye özü ve papatya ile oluşturulan nemlendirici formül, daha sağlıklı ve ipeksi görünen saçlar için saçları nemlendirmeyi destekler.
MB'yi sürekli takip edenler bilir saçlarım boyasızdı ve sürekli uzatmaya çalışıyordum.Dum diyorum çünkü saçlarım artık boyalı ve uzatmaya çalışmıyorum,SAÇLARIMI KURTARMAYA ÇALIŞIYORUM :)Saç rengimi merak ediyor musunuz :)

Saçlarımı ilk önce karamel-kahveye boyatttım.Tabi saç rengim kestane olduğundan ilk önce açtılar,sonra karamel-kahveye boyadılar.Aradan 1 -2 ay geçince röfle yaptırdım ve saçlarım mahvoldu.Elidor boyalı saçlar için şampuan,Lorealin maskes,kremi bir işe yaramayınca biraz paraya kıymaya karar verdim ve daha profosyenel çalışan markalara yöneldim ve John Frieda Sheer Blonde şampuan ve saç kremini aldım
İnanır mısınız saçlarım 2-3 defa kullanamam rağmen yumuşacık oldu.Röfle çok kurutmuştu,saçım taranmıyordu ama şimdi eskisine oranla çok çok daha iyi durumda.Kolay taranıyor ve saçlara hoş bir ışık veriyor .
Satış Fiyatları:Şampuan 25 TL,Saç kremi 25 TL

Ben John Frieda Sheer Blonde serisini çok beğendim.Fiyatı biraz daha uygun olsaydı sürekli kullanacağım ürünler haline gelirdi ama ben büyük ihtimalle zaman zaman S.O.S bakımı olarak kullanacağım :)

John Frieda hakkında daha detaylı bilgi için BUYRUN

1 yorum:

  1. bende john frieda nin brunette serisini kullaniyorum uzun zamandir, kahverengi saclari olanlara tavsiye ederim : )

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...