Menü

6 Ekim 2011 Perşembe

Flormar Turbo Boost X5 Volume Mascara- Waterproof


Flormar parfüm&deo kofresinin yanında hediye olarak bu maskarayı hediye verdiler.Tesadüfen edinmiş olduğum maskaradan tahminimden fazla memnun kaldım.Aslında ben suya dayanıklı ürünleri sevmiyorum ama bu rimel zor çıkmasına rağmen çook hoşuma gitti.
Flormar'ın sitesinde hacim kazandırdığı ve badem yağı içerdiğinden kirpikleri beslediğinden bahsediyor.Kirpikleri besleyip beslemediği konusunda yorum yapacak kadar kullanmadım lakin bu rimel gayet güzel hacim veriyor.Siyahlığı da oldukça yoğun.Akma,dökülme yapmıyor ve en önemlisi 2-3 kat sürmemize imkan veriyor.Kirpiklerde ağırlaşmaya da sebep olmuyor.
Suya dayanıklı olmasaydı sürekli kullanacağım bir ürün olurdu ama suya dayanıklı ürünleri kolayca çıkaracak temizleyiciyi henüz bulabilmiş değilim.Tavsiyeniz varda çok memnun olurum :)
Fiyat uygun,kalite yüksek,denemesi de sizden olsun  :) Fiyatı 15 TL

1 yorum:

  1. keyifli bir blog buldum:)))))))sevgiler bizede gel:)

    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...