Menü

12 Eylül 2011 Pazartesi

Yardımınıza ihtiyacımız var :(


Bu sıralar blogu fazlasıyla ihmal ettiğimin farkındayım.İşlerin yoğunluğu,stresi,özel hayatımdaki karmaşalar,ev taşıma telaşı,bilgisayarımın bozulması(hoş hala düzelmiş değil,yenisini alma zamanı geldi) ve bir sürü değişimle baş etmeye çalışıyorum.Koşturmaca içindeyken ha bugün yazdım ha yarın yazdım derken 1-2 aydır doğru düzgün yazamadım.Sanırım 1-2 hafta daha düzenli yazamayacağım :(

Acil yardımınıza ihtiyacım var sevgili arkadaşlar.Yaklaşık 2 ay önce evimin önündeki otoparkta minicik bir kedi buldum.Daha doğrusu 1 haftadır miyavlamasını duyduğum ama bulamadığım kedi o gün sabah 6'da evin önünde miyavladı.Zar zor arabanın altından çıkardık,çok korkmuştu minik bebek.Kendine gelene kadar bakayım sonra bırakırım diye düşünüyordum ki bırakamadım.Facebook hayvanseverler sayfasından sahiplendirme girişimimde olumsuz sonuçlandı.

Şimdi benim şöyle bir sorunum var.Ben aslında Duman'a (kediye verdiğim isim) bakabiliyorum lakin benim eğitimlerim,kurslarım başlayacak ve o zaman Duman'ı ne yapacağımı bilmiyorum.Yaşadığım şehirde de çok yeniyim ve dolayısıyla çok az kişi tanıyorum.Tanıdığım insanlar da kedilerden pek hoşlanmıyor.Gittiğimde bırakacak kimsem yok.Sokağa bırakmayada içim elvermiyor.Duman'a en az benim kadar bakacak,onu çok sevecek birine sahiplendirmek istiyorum.Çok çaresizim arkadaşlar.Ne yapacağımı bilmiyorum :((

Şu anda 4 aylık.İç,dış parazit ve kuduz aşısı yapıldı.
Tuvalet eğitimi var,kuru mama yiyor.Haşlanmış tavuğa bayılıyor :) Eğer sahiplenirseniz aşılarını yaptırmanızda maddi destek olurum.
Tekirdağ veya İstanbul'dan sahiplendirilecektir.

Duman'ı sahiplenmek isterseniz missionbeautyblog@gmail.com adresinden  bize ulaşabilirsiniz.

Duman'ın 1,5 ay önceki  fotoğrafları,yarın yeni halini de ekleyeceğim.


2 yorum:

  1. Canım Facebook'ta Hayvan Severler diye bir sayfa var oraya Dumanın resimlerini ekle, hatta kedilerle ilgili pek çok sayfada bu güzelliği en kısa zamanda sahiplendirirsin...Ama yokluğuna çok üzüleceksin onuda söyleyim hayvana alışmak güzel olduğu kadar çok zor bi durum, senin kadar seven ve bakacak bir aile bulman dileğimle iyi haftalar ;)

    YanıtlaSil
  2. Facebook hayvanseverler grubundan ilan verdim.Biri talip olmuştu ama sonra vazgeçti.Sonrada ilan facebook sayfasında aşağılara kaydı.Tekrar mail attık hayvanseverlere ama hala ilan yayınlanmadı.Çok yoğunlar sanırım.
    Haklısın benim için çok zor olacak.Ağlayasım geliyor ayrılacağımızı düşündükçe ama birlikte olursakta ikimizde perişan olacağız.
    Teşekkür ederim güzel yorumun için.İnşallah güzel bir yuvası olur

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...