Menü

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Evlilik Hazırlıkları - Düğün Pastası İçin Alternatif Süsler

 Evlilik hazırlıkları hem yorucu hem de çok eğlenceli. Bu süreçte size ilham verebilecek görselleri toplayarak bir şeyleri ortaya çıkarmak işimizi daha kolay bir hale getiriyor. Geçen gün arkadaşımın getirdiği evlilik dergisinde bu pasta süslerini görünce hemen bunu missionbeautycilerle paylaşmam gerek dedim kendime. Pasta gerçekten de bir düğündeki en önemli unsurlardan biri. Ben hala pastamızı kestiğimiz anı hatırladıkça gülümsüyorum :)


Tarayıcım olmadığı için sayfaları tek tek fotoğrafladım bu yüzden görsellerde hafif parlamalar var. Bu kusuru mazur görün artık. Ben hepsine bayıldım. Eğer evlenmeden önce görseydim bunlardan birini mutlaka kullanırdım.




















Kaynak : weddingstar 

1 yorum:

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...