Menü

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Assos Wedding

 Düğündü, balayıydı derken evlilik telaşım bitti ama evlilik ile ilgili paylaşımlarım bitmedi :) Kıyısından köşesinden benimde yer aldığım projeyi aslında uzun zamandır sizinle paylaşmak istiyordum ama işlerden bir türlü fırsat bulamadım. Tamer Yılmaz tarafından çekilen fotoğrafların kusursuz olması zaten kaçınılmazdı. Tabi ki ekibin kalanını da unutmamak lazım :)

Bu arada gelin ve damadımız çekimleri gerçekleştirdiğimizde 10 günlük evlilerdi. Fakat henüz düğünlerini yapamadıkları için bu fotoğraflar onların evlilik fotoğrafları oldu ve ailelere yollandı. Kıskamadım desem yalan olur ^_^

Bu arada çok güzel bir alyans koleksiyonuna sahipler. Ben de kendi alyansımı Assos'dan aldım. Nişanlanacak, evlenecek olan varsa mutlaka baksın derim. Modeller için tıktık!






Üstteki fotoğrafa bayılıyorum.... Bu arada bu yıl kolyeleri sırta takmak çok moda . 

Backstage videosu da ayrı güzel oldu :) Ne diyeyim şimdiye kadar içime en çok sinen projelerden biri oldu :))

a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...