Menü

3 Temmuz 2011 Pazar

Yüksek Yüksek Tepelere ....


 Sonunda kına gecesi fotoğraflarımı sizlerle paylaşabiliyorum :) Başlangıç fotoğrafımız biraz külkedisi sendromu. Sıfır makyaj, gözlükler :) Hazırlık aşaması ......


 Saçlarım çok abartılı olmasın istedim. Bu yüzden ince maşa ile tek tek sardırıp hafifçe topladık. 
 Kate Middleton'ın izinde.... Nişan makyajımdan sonra kınada da kendi makyajımı yaptım. Düğünde de inşallah bu şekilde ilerleyeceğim :)
 Ta taaa..... Gitmeye hazırız :)

 Bütün gün hazırlanmama yardım eden dostlarım beni yalnız bırakmadılar :)
 Salona geldik heyecanlanmaya başladım sanki...
Göbek atma ve türlü halay fasıllarından sonra sevdiceğim beni elimden tutup günün anlam ve önemini taşıyan büyük ana götürüyor :)
 Açmam ki elimi :P

 Laylaylomm.... göbecikler atalım sabahlar olmasın valla :)
 Gecenin sonu artık yorulmaya başladım sanki....

Çookkk mutluyuz kiiiii.... Haftaya evleniyoruz çünkü :)

7 yorum:

  1. bindallına bayıldım bayıldım. muhteşem, nerden aldın diktirdin mi detay bekliyorum =) saçlarında çok hoş olmuş, makyajı da iyiki kendin yapmışsın kuaförde insanı boya küpüne sokuyorlar. ben nişanımda çok hafif makyaj olsun dedim, baktım kaptırdı gidiyor boyamayı marifet sanıyorlar. sildirdim allahtan da istediğim gibi oldu neyseki =) çok uzattım mutluluklar dilerim zaten mutluluk okunuyor fotolardan, allah bozmasın

    YanıtlaSil
  2. bindallı 10 numara,ayrıca başındaki başlıkta öyle..göynek desen ayrı güzel..fevkaladenin de fevkinde,Allah mutluluğunuzu daim etsin..

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış canım Allah tamamına erdirsin:)
    seni izleyicilerini hediye etkinliğimize bekleriz:http://kirmizirouge.blogspot.com/2011/07/muhtesem-hediyeler-veriyoruz.html

    YanıtlaSil
  4. Herşey çok güzel görünüyo :) Allah mutluluğunuzu daim etsin.Darısı benim ve:P tüm sevenlerin başına ehehe:D

    YanıtlaSil
  5. herşey süper olmuş mutluluğunuz daim olsun :)

    elbisen harikaa

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler kızlar beğendiğinize sevindim fotoğrafları çünkü ben gerçekten çok eğlendim :)

    @tubitos kına kıyafetim Priştine'den geldi. Tamamen el yapımı. üzerindeki kaftan el işlemesi. Şalvar ise 12 m'lik el dokuması ipek kumaştan yapılma. Kocişimin ailesinde bu şekilde giyiyorlar kınalarda ben de özendim orada gördüklerimden getirttim. Bizim kırmızı bindallılardan daha şık duruyor bence. Makyaj konusunda haklısın. Ne zaman kuaföre gitsem öyle kötü makyajlar yapıyorlar ki insanlara cesaretim kırılıyor. Profesyonel makyaj yapmasam bile en azından yakışanı yapabildiğimi düşünüyorum.



    @tatlıgacı ben de aynı şekilde kepime bayıldım çok güzel di mi :)

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim, gelnlikli fotolarınıda sabırsızlıkla bekliyoruz.
    bindallına bayıldım. Hazır mı aldınız yoksa özel mi diktirdiniz?

    Çeyiz Kız'ın Aldıkları

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...