Menü

6 Haziran 2011 Pazartesi

Limango ve Eczanemizde.com Alışverişi


Geçtiğimiz  hafta limango'da kozmetik organizerlar da indirim olduğunu duyunca, düzene de ihtiyacım olduğundan hemen sipariş verdim. 26,85 TL'ye aldım bu organizerı.Henüz düzenimi kurmamış olsam da hayallerini yaptı bile. Öncelikle mobilyacıya gidip şifonyer almam lazım kendime.( Ev kurmak ne meşakkatli bir işmiş.Sürekli bir şeyler alıyorum ama hala eksiklerimi tamamlayabilmiş değilim.) Neyse bu organizerı beğendim,günlük kullandıklarımı içine yerleştireceğim.8 ruj olmak üzere 15 bölümü var. İşimi göreceğe benziyor. Unutmadan kargonun elime ulaşması 3-4 gün sürdü.

Avene termal suları da eczanemizde.com'dan aldım.Şurada bahsetmiştim kendisinden.Memnun kaldığım için evde kullanmak için büyük boy (300ml) ve çantamda taşımak için seyahat boyu (50ml) aldım.Kısaca tekrar bahsedecek olursam Avene termal su cildimi rahatlatıyor,sakinleştiriyor.Özellikle alerjiye meyilli olduğum zamanlarda hemen sıkıyorum ve rahatlıyorum.Hassas ciltlere ve yazın plaja gideceklere öneririm :)))

Bu sıra iş dolayısıyla çok yoğun ve yorgunum.Bu yüzden makyajla ilgili postlara yer veremiyorum ama işler hafifler hafiflemez makyaj postları ve benim iş ortamımdaki fotoğraflarımla sizlerle olacağım =) 
Görüşmek üzere ;-)

3 yorum:

  1. Güle güle kullan ilknurcum. organizer süpermiş!termal suyu çok merak ediiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. benim de böyle bir şeye ihtiyacım var çok dağınığım ben ya :D

    YanıtlaSil
  3. organizeri ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...