Menü

18 Haziran 2011 Cumartesi

Kına Gecesi Hikayem


Herkese merhaba, geldi geliyor diye diye sonunda kına gecemi de atlattım :) Fotoğraflar için birazcık daha beklemeniz gerekecek çünkü henüz toparlayamadım tamamını. Düğünüm yurtdışında olacağı için birazcık erken bir bekarlığa veda oldu birazcık ama genel olarak normların dışında yaşadım zaten ben bu evreyi :)
Her ne kadar geleneklerine bağlı bir insan olmasam da anneciğimin hatırına fazlasıyla geleneksel bir kına gecesi yaşadım. İyi ki de bu şekilde olmuş çünkü gerçekten çok eğlendim. Şimdilik olay anını sizinle paylaşıp, bir kaç gün daha ortalıktan kayboluyorum.

Sevgiler


2 yorum:

  1. çok güzel gelenekler bunlar umarım hiç ölmez dediklerimden :) uğurlu olsun mutluluk getirsin sana :)

    YanıtlaSil
  2. aynen annemın ısrarlarıyla Benımde böyle oldu cnm ama bende iyiki demiştim :) birde biz fasıl ekibini getirmiştik eve eğlence tavan yapmıştı canlı canlı oynamak süperdi..mutlugunuz daim olsun tebrık ederım ;)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...