Menü

31 Mayıs 2011 Salı

Watsons Ballı Saç Bakım Cilası


Bizim aramızda maske dediğimiz bu ürüne Watsons cila demiş.Aslında pek de yanlış sayılmaz.Normal saç maskelerine nazaran daha kaygan, ve parlak bir yapısı var.Fotoğrafta da kısmen belli oluyor bu parlaklık.
Watsons diyorki:
Kuafördeki bakımınıza evinizde sahip olun!Watsons ballı saç bakım cilası doğal bal ile formüle edilmiştir.Saçınızı derinlemesine temizlerken her telini kökten uca güçlendirir.Panthenol ve hidrolize buğday proteini ile zenginleştirilmiş olup saçınıza daha sağlıklı ve şekil alabilir bir görünüm kazandırır.



Ben bu maskeye bayıldım.Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve mis gibi kokuyor.Kokusu balı andırıyor ve hoş bir parfüm kokusu var.Her ne kadar kozmetiklerin parfüm içermesinden rahatsız olsam da bu maskenin parfümünden hiç rahatsız olmadım.Bunca zaman almamakla hata etmişim dedim hatta..Ballı maskenin şampuanını da alacağım ilk fırsatta.

Ballı maskemizi özellikle kuru,canlılığını yitirmiş saçlara tavsiye ederim.Saçlarımda boya olmadığı için boyalı saçlardaki işlevinden maalesef bahsedemeyeceğim ama sanıyorum boyalı saçlarında işini görür.Ayrıca ben her duşta(her gün veya gün aşırı) kullanıyorum.İçinde silikon olmadığı için ağırlık yapmıyor saçımda

Bu serinin ballı dışında avokadolu,yoğurtlu,kınalı,biralı saç maskesi/şampuan/saç kremi var.
Normal satış fiyatı 8.99TL. Mayıs-Haziran 2011 kataloğunda 6.99TL.

8 yorum:

  1. bira saca cok iyigeliyor.
    biralı olanı guvenle deneyebılırsın.

    YanıtlaSil
  2. @KOVA KADINIIYIM BEN Biralının kokusu nasıl peki.bir dahakine biralı veya avokadolyu düşünüyordum.

    YanıtlaSil
  3. Ben biralı olanı kullanmıştım kötü kokmuyor ama benim saçlarımı ağırlaştırmıştı :S

    YanıtlaSil
  4. kınalı dışında hepsini denemek istiyorum canımcım,demek sende beğendin.beğenen çok kişi var.mutlaka alıcam:)

    YanıtlaSil
  5. @miss saçlarımı ağırlaştırma ihtimali varsa hiç yaklaşmayayım.ballı gayet güzel vee miss gibi kokuyorr..

    @özgecim kına kokusunu mu sevmiyorsun?Dene mutlaka.Gliss'ten bir adım önce benim açımdan. bu ay güzel indirim olduğuna gör bikaç tane kapmak lazım:)

    YanıtlaSil
  6. ilknurcum!güle güle kullan canım.
    bende ballı maske sampuan, birali maske var. en guzel kokulu biralı olan:) Ben begendim hepsini,saçlarım daha az dökülüyor,fönlüyken elektriklenmiyor artık:))

    YanıtlaSil
  7. bende avakadolu olanı kullanıyorum memnunum ama saçımı onarmadığını düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
  8. bende ballıyı kullandım fena degıldi,bloğumdada paylaşmıştım :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...