Menü

17 Mayıs 2011 Salı

Shiseido Sun Protection Eye Cream Spf25+

UV koruması içeren göz kremi arayışım sonucunda Shiseido'ya ulaştım.Zaten piyasada UV koruması içeren kayda değer birkaç göz kremi vardı.Bende içlerinden hem istediğim özellikte hem de keseme uygun olanı seçtim.
Shiseido Sun Protection Eye Cream;
UVA/UVB Işınlarına karşı koruma sunar.
UV ışınlarının neden olduğu kırışıklık ve ince çizgilerin görünümünü azaltır.
Beslenmiş ve güçlü bir göz çevresi bırakır.
Antioksidan içerir.

Bu yaşıma kadar (25) Nivea,Sebamed,Neutrogena göz kremi kullandım.İçlerinde en felaketi Neutrogena olmuştu.Göz altlarındaki morluğu hafifleteceğini vadediyordu fakat her sürdüğümde mosmor göz altlarıyla dolaşıyordum.Sebamed de biraz ağır geldi ama 3-4 yıl sonra kullanabilirim.Nivea aqua'nın da seveni olanı kadar sevmeyeni de var.Ben sevenlerindenim.
Shiseido ise bunların içinde en iyisi oldu.Yapısı çok hafif,su gibi,cilt tarafından hemen emiliyor ve aydınlık bir görüntü veriyor.Her gün sürmesem de bu aydınlık görüntü gitmiyor.Nemlendirmesi de oldukça iyi ki benim göz çevrem aşırı kurudur.Ambalajının da tüpte olması hijyen açısından çok iyi düşünülmüş.
Bir damlası iki göze de yetiyor.Sağdaki fotoğrafta su gibi olduğu belli oluyor sanırım.Belli olsun diye tamamen yaymadım,yoksa ciltte böyle maske gibi kalmıyor.

Strawberry'den 54 TL'ye almıştım ama sanrım çilekten de son alışverişim oldu..Türkiye fiyatı 75 TL.Bir daha alır mım,yurt dışı alışveriş yasağın sebep olan firmaların ekmeğine yağ sürer miyim-hiç sanmıyorum- Bir çok yerde gümrük yasasından bahsedildi.Bende burada bahsedip başınızı şişirmeyim.Yasadan haberi olmayanlar arama motoruna gümrük yasası yazarsa detaylara ulaşır.

Sevgilerr...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...