Menü

12 Mart 2011 Cumartesi

Oriflame Pure Nature Organik Yaban Mersini ve Lavanta Özlü Cilt Bakım Serisi


Oriflame'ın bu serisini katalogdaki uygun fiyatı görünce dayanamayıp almıştım.Sanırım 3'ünü 20 lira civarına almıştım.Ne yazık ki iyi seçim yaptığımı söyleyemeyeceğim.Benim fikirlerimden önce Oriflame bu ürünlerden nasıl bahsediyor kısaca bakalım: (soldan sağa)

Temizleyici: Organik yaban mersini ve lavanta özlü yatıştırıcı tonik cildinizi yatıştırır ve korur, yumuşacık olmasını sağlar, krem uygulamasına hazırlar. Tüm cilt tipleri için uygundur. 150  ml.

Tonik:  Organik yaban mersini ve lavanta özlü yatıştırıcı tonik cildinizi yatıştırır ve korur, yumuşacık olmasını sağlar, krem uygulamasına hazırlar. Tüm cilt tipleri için uygundur. 150  ml.

Yüz Kremi:
Organik yaban mersini ve lavanta özlü yatıştırıcı gündüz ve gece nemlendiricisi, cildinizi yatıştırır, cilde aydınlık ve sağlıklı bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur. Tüm cilt tipleri için uygundur. 75  ml.


Ben yaban mersini&lavanta özlü setin sadece toniğinden memnun kaldım.Cildi canlandırıyor,yağ fazlasını alıyor ve tahriş etmiyor. Kremi o kadar ağır ki,kuru ciltler bile kullanamaz ve dayanılamayacak yoğun kokusu var.Kremin rengi kapağın kenarındaki lavanta rengine benziyor.Kremi nemlendirici maske niyetine kullanarak bitirmeyi düşünüyorum.Yüzüme kalın tabaka halinde sürüp,yarım saat sonra ıslak pamukla siliyorum.Jel formunda olan  temizleyicisi ise temizlemiyor ve hiçbir işe yaramıyor.Biraz kullanayım dedim ama hiç beğenmedim.Tam atacaktım ki Pınar bana bir fikir verdi .Fırçalarımı yıkamak için kullanacağım bundan sonra.


İçerikleri ve fiyatları hakkında bilgiye ulaşmak için tr.oriflame adresine uğrayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...