Menü

15 Mart 2011 Salı

Dermalogica Sheer Tint Moisture Renkli Nemlendirici

Dermalogia Sheer Tint Spf 15, nam-ı değer Dermalogica renkli nemlendirici. Seveni kadar sevmeyeni de var. Makeupalley.com'daki puanı 3.9. Daha önce başka renkli nemlendirici kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum. Ama benim severek kullandığım bir ürün. Geçen Mayıs ayından beri kullanıyorum, arada Missha BB Cream kullandığım bir kaç ayı saymazsak hemen her gün kullandım. Yazın bunaltıcı sıcaklarında beni bunaltmadı, zamanla yüzümde oksitlenmedi, benim gibi her şeye tepki veren bir ciltte bile sivilce yapmadı ki bu benim için en büyük artısı. 

 Yağsız bir ürün olması dolayısıyla karma-yağlı ciltlerin rahatça kullanabileceği, nemlendirici içeriğiyle de kuru ciltleri kurutmayacak bir ürün. Sheer yapıda olması kullanan bazı kişileri rahatsız etse de ben öyle abartı bir parlaklık göremiyorum. Kapatıcılık adına hiç bir şey vadetmiyor. Ben de fondöten kullanmadığım için böyle bir şey beklemiyorum zaten.
Eğer benim gibi yüzünüze her gün fondöten sürmekten hoşlanmıyor ama yüzünüze renk gelsin, daha canlı bir tene sahip olmak istiyorsanız Dermalogica renkl nemlendirici sizin için iyi bir alternatif olabilir. Resimlerde göründüğü gibi pek bir kapatıcılığı yok ama cilt tonunu dengelediği için daha sağlıklı görünen bir cilde sahip oluyorsunuz.
En büyük artılarından biri güneş koruması olması, yaz aylarındamakyaj yapmaya üşendiğinizde sürüp çıkın. Renkli nemlendirici olayını pratikliğinden dolayı çok sevdim :)
Ben medium rengini kullanıyorum ve yüzüme çok hafif bir bronzluk veriyor. Bunun dışında light ve dark tonlara da sahip.
Ben geçen sene bu ürünü Strawberry'den 70 liraya almıştım, oldukça bereketli bir ürün olduğu için bu parayı fazlasıyla hakeden bir ürün.

Aslında tekrar alabilirim fakat aklım Laura Mercier, Dior gibi markaların renkli nemlendiricilerinde. Belki sizlerle paylaşmak için ikisinden birine geçiş yapabilirim.

Sevgiler, MB

1 yorum:

  1. Bende bir renkli nemlendirici kullanmak istiyorum fakat bir türlü karar veremiyorum ne alacağıma.Ama senin yazın iyi geldi bana aklımda en azından birşeyler oluştu.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...