Menü

1 Şubat 2011 Salı

Rosense Temizleme Köpüğü


Rosense diyor ki:
''Rosense temizleme köpüğü sabun içermeyen formülü sayesinde cildinizi yıpratmadan derinlemesine temizler ve cildin nefes almasını sağlar.İçerdiği gül özü ve proteinler cildi besler,duru ve sağlıklı bir görünüme kavuşturur.''
Bu açıklamayı okuyunca her şey güzel hoş diyoruz da işler ürünü kullanınca değişiyor.Rosense temizleme köpüğünü geçtiğimiz yıl Rosense mağazasına gül suyu almaya gittiğimde almıştım.Bu alışveriş benim kazara yaptığım hatalı alışverişlerden oldu ne yazık ki.Rosense gül suyunu çok sevdiğim için köpüğünü de o kadar seveceğimi düşünmüştüm.Bilemiyorum,belki de beklentimi yüksek tuttuğum için bu köpüğü sevemedim.

Derinlemesine temizlik sağlamıyor,makyaj kalıntılarını temizleyemiyor.En büyük artısı sabun içermiyor olması.Bu yüzden cildi kurutmuyor.Tamam iyi hoş,cildi kurutmuyor ama neden benim cildim yıkadıktan 1 saat sonra araba feneri gibi parlıyor anlamış değilim.Zira benim cildim karma-kurudur.Makyaj yapmadıysam ve tüm gün evdeysem yüzümü sabun,jel,köpük vs ile yıkamam ama yine de cildim Rosense köpükle yıkadıktan sonraki kadar yağlanmaz.Bu kadar lafımdan sonra bir daha almayacağımı dememe gerek yok sanırım:)

Sevdiğim yönü mis gibi gül kokusu.Bu kokuya dayanamadığımdan ben bu köpüğü yüzümü yıkayarak değil ama banyoda duş jeli niyetine kullanarak bitirdim.Kokusu belki kalıcı değil ama duştayken verdiği kokuyu seviyorum.

Kullanımı pratik,pompasına bir kere basmanız yeterli oluyor köpüğün çıkması için.Islattığınız yüzünüze göz çevresi hariç uygulayıp duruluyorsunuz.


Satış fiyatı 15TL ve Made in Turkey..

İçindekiler/Ingredients: Aqua,Sodium Lauryl Glucose Carboxylate(and) Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Hyrolyzed Wheat Protein Glutamate,Propylene Glycol,Glycerine,D-
Panthenol,Perfume,Phenoxyethanol,Methylparaben,Ethylparaben,Propylparaben,Citronellol,Geraniol,Lilial/lymeral/BMHCA,Eugenol,Citrat

1 yorum:

  1. almayi dusunuyordum ama bu tecrubeden sonra vazgectim tesekkurler :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...