Menü

16 Şubat 2011 Çarşamba

Rosense Nemlendirici Maske


Rosense ürünlerine oldum olası ilgiliyimdir.Bu ilgimi sağlayan en önemli Rosense ürünü de gül suyudur.Sık sık alırım Rosense gül suyunu.Cildime su bile değdiremediğim zamanlarda gül suyu kullanabiliyorum.Nasıl bir şeyse bu gül suyu ne yakıyor cildimi ne de tahriş ediyor.Tabi her üründen olduğu gibi gül suyundan da mucize beklememek lazım.

Neyse konumuza döneyim artık.Ben daha önce hiç  bu boy nemlendirici maske almamıştım.Rosense maskeden önce kullandıklarım tekli paket nemlendirici maskelerdi.Sonra dedim bu böyle olmuyor.Bereketli bir şey almam lazım,Rosense de ilgim olunca onu tercih ettim.

Umduğumu bulamadım malesef bu maskeden.Çok berbat bir maske değil ama çok iyi de değil.Bir kere çok parfümlü.Kokusu güzel ama yine de bu kadar parfümlü olmasını istemezdim.

Akşam sürüp yatıyorum,sabah kalktığımda yüzümü yıkadığımda mükemmel nem göremiyorum.Az da olsa bir nemlendirme sağlıyor ama normal nemlendiricimi gece sürüp sabah yüzümü yıkadığımda yüzüm daha fazla nemli oluyor.

Bu kadar olumsuzluk yeter dimi:) Ben tüm bu olumsuzluklardan kurtulmanında bir çözümünü buldum.Maskeyi sürdükten bir yarım saat sonra bir daha sürüyorum.Fazlasını peçeteyle hafifçe silip yatıyorum ve sabah kalktığımda gayet güzel nemlenmiş cildim oluyor.Haftada 1 veya 2 defa kullanıyorum.

Rosense cilt bakım ürünleri %100 doğal DEĞİL malesef.Doğal içerikli cilt bakım ürünleri diyebiliriz.içindekilere de baktığınızda kimyasalları göreceksiniz.



*Fotoğraflarda Rosense'in ürün hakkında bahsettiklerini görüyorsunuz.



Su bazlı yoğun nemlendirici olarak tanımlayabilirim bu maskeyi

Bir daha alır mıyım? -Hayır almam ama bitene kadar kullanabilirim.Zira az kaldı zaten:) Bu bitince de tekli maskelerden devam ederim artık ya da önerileriniz varsa açığım?
Son olarak  fiyatı 12-13TL.Hepinize kucak dolusu öpücükler..

2 yorum:

  1. İçeriği baya zararlı gibi duruyor :(

    YanıtlaSil
  2. Miskin Kek incelemedim içeriğini ama destan gibi değil mi:)Bu kadar kimyasal hayra alamet değil. Alırken aklıma gelmedi içindekilere bakmak.Ah kafam ahh..

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...