Menü

7 Şubat 2011 Pazartesi

Rimmel London Matte Finish Mattifying Topcoat - Rimmel Matlaştırıcı Topcoat


Shayna Rimmel'in matlaştırıcı ojesinden bahsedince, aynı gün Watsons'da kasaya gittiğimde de görünce dayanamadım aldım :) Ben tüm dikkatimle ojeyi incelerken kasadaki kadın bu ürünün tırnak besleyici olduğunu anlatıyordu gerçi. Top coat değil mi bu dedim "hınk" ifadesiyle  bana baktı, yine "tırnak besleyici" olduğunu iddia ettiği ultra shine topcoat ile birlikte alınca anlam veremedi "İkisi de tırnak besleyici biliyorsunuz değil mi?" diye sordu; "Evet!" dedim geçtim :)

Sedefli ojelerden pek hoşlanmadığım için elimde pek fazla seçenek yoktu. Geçen sene Golden Rose'dan aldığım ama hiç kullanmadığım şişede mavi duran, sürünce yeşile dönen bu ojeyle birlikte denemeye karar verdim. Sanırım kendimi mat oje sevdasına kaptırmak üzereyim sizce nasıl olmuş? Beğendiniz mi?

Bu arada Rimmel Matlaştırıcı topcoat'un fiyatı 6.00 TL. Şu anda Rimmel ürünleri kampanyada, 2. ürünü %50 indirimli alabiliyorsunuz.


Golden Rose Ceramic 165 - İki kat sürülmüş hali
Pek başarılı bir oje olduğunu söyleyemeyeceğim nitekim ikinci katta bile dalgalanma var.


Veee... Rimmel Matlaştırıcı Topcoat sürülmüş hali. Uygulaması da çok kolay. Ojenizi sürüp kurumasını bekledikten sonra matlaştırıcı cilanızı son kat olarak uygulayıp bekliyorsunuz. Bir dakika sürmeden ojeniz matlaşmaya başlıyor. Üstelik Rimmel'in tombik fırçasıyla ojeyi uygulamak da çok kolay oluyor!
Açıkçası bu halini çok sevdim :)

5 yorum:

  1. hey ben böyle bir icat olduğunu bile bilmiyordum, süpersin hemen alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Valla allah icat edenden razı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. rimmelin matlastırıcısını sevilladan daha cok kullanıyorum :D

    YanıtlaSil
  4. valla süpermiş,oturduğum yerde bulunmuyor ne yazıkki bu ojelerden.intte araştırdım 22,50 falan gg'de:(((

    YanıtlaSil
  5. prenses 22.50 lira çokmuş yahu :S

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...