Menü

20 Şubat 2011 Pazar

Pink Chic ^_^

Pembe tonlarında göz makyajı yaparak gözlerinizde romantik bakışlar yakalayabilirsiniz. Ben far olarak pembe tonlarını yumuşak bir görüntü vermesi nedeniyle çok beğeniyorum.


Bu arada rujum yeni. Uzun zamandır bana yakışacak bir pembe arıyordum sonunda buldum. Sizce nasıl ? ^_^
Makyajımda kullandığım ürünler:

Nivea İdeal Finish Fondöten
Rimmel Renew&Lift Concealer - 100 Ivory
Mac Minrealize Skinfinish Natural - Medium Dark
Sephora Far Bazı
Flormar Matte Mono Göz Farı - M05
Mac Lala Frost Eyeshadow
Flormar Blush-on 89
Inglot Soft Precision Eyeliner 40
Revlon Colorstay Liquid Liner Black
Elf Eyebrow Kit Medium
Elf Wet Gloss Lash&Brow Clear Mascara
Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara
Rimmel Moisture Renew Lipstick 110 Rose Sorbet

9 yorum:

  1. Ben çok beğendim ! Pembiş pembiş ne güzel olmuş öyle :) Ruj da çok hoş durmuş doğal bir ton canım . Buarada eyeliner ı çekişine de hayran kaldığımı belirtmek isterim ;))

    YanıtlaSil
  2. Ruj çok tatlı dağılıyor mu?

    Bir de eyeliner çekimini yarıdan yapsan nasıl durur? öyle hayal edince daha iyi gibi,denersen eğer postla :)

    YanıtlaSil
  3. Junkheadçim çok teşekkür ederim
    Miskin kek ben beceremiyorum yarım eyeliner çekmeyi ama senin için deneyeceğim :) bu arada ruj dağılmıyor ben çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  4. aynı japonların makyajına benzemiş benzetmekmi istedin bilemiyorum tabi ama bence süper olmuş :) rujun rengi harika ötesi ben de istereeemmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim kızlar
    Banu'cum japon kızların makyajına benzetmek istememiştim ama benziyorsa ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  6. shayna bu sen miisn cnm??
    neden sorduguma gelince forumda esmer hatırlıyordum gorunce çok şaşırdım:)

    YanıtlaSil
  7. ladybird ben değilim o:) 2 kişi yazıyoruz biz burada.
    sayfada aşağılara bakarsan beni görürsün:)

    YanıtlaSil
  8. takipçiniz oldum çözerim olayı...

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...