Menü

19 Şubat 2011 Cumartesi

Kara Gözlü Kız:)


Bazen evde sıkıldığım anlarda makyaja veriyorum kendimi.Bu da öle sıkıntıdan yaptığım makyajım.



Makyajımda;

  • Alix Avien Terracota Pudra 01: Mucize pudra adıyla tanıtılan pudra.Lekeleri,gözenekleri kapatmada oldukça başarılı.Ben kabuki fırçayla uyguluyorum.Böylece doğal bir görünüm elde ediyorum.Süngerle uygulayınca yapay görüntü veriyor gibime geliyor.Biraz koyu geliyor ama kullanılmayaca kadar koyu değil.
  • Maybelline Affinitone Concealer 01
  • Pastel Allık 115: Çok hoş bir şeftali tonu.Aydınlık bir görüntü veriyor.Malesef fotoğraflarda pek belli olmamış:( Pastel'in ürünlerini çok seviyorum.
  • Rosense Ruj 403 : İyi nem veren dudağı kurutmayan bir ruj.
  • Avon 2'li Göz Kalemi: Kalemi göz kapağıma ve alt kirpik diplerine sürüp fırçayla dağıttım.
  • Rimmel Volume Max Maskara: Bu maskarayı pek sevemedim.Kirpiklerimi birbirine yapıştırıyor.Erkek arkadaşlarım bile söyledi kirpikelrin yapışmış diye:))
kullandım..



Fikirleriniz,önerilerinizi bekliyorum:)

Sevgiler..
                                                                                      Shayna

14 yorum:

  1. Ben pudralarım var diye bakmadım hiç bu Alix pudrasına ama hakkaten çok pürüzsüz güzel göstermiş canım . Buarada sadece pudra mı sürdün,fondöten veya bb cream falan yok sanırım,yazmamışsın çünkü ? Sırf pudrayla böyleyse harbiden iyiymiş ha :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir makyaj, çok beğendim çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  3. *Junkhead alixin bu pudrası hakikaten çok başarılı.Pudra var sadece.Altına bol miktarda nemlendirici sürdüm ve bir 10dakika bekledim cildin emmesini.Elindekiler bitmeden alma he:)

    *itsbea,cecilia çook teşekkür ederim:XX

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşsun canım,göz kapağının üstünde sadece kalemmi var,renk hoş durmuş,daha çok bekliyorum böyle güzel makyajlar:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim:X
    evet canım sadece göz kalemi var.Kalemle çizikler atıp fırçayla dağıttım.Birşeyler yapmaya çalışıyorum da senin kadar yetenekli değilim göz makyajı işinde:)

    YanıtlaSil
  6. Ruj çok tatlı durmuş:)

    Rosense rujdan memnun musun?

    YanıtlaSil
  7. Çook güzel!
    Fondoten olmamasına çok şaşırdım ilknurcum, demek bu kadar güzel bir pudra Alix...=)
    Çok yakışmış makyajın tatlım.

    YanıtlaSil
  8. *Miskin Kek Rosense rujdan memnunum canım.Dudağı kurutmuyor,rengini iyi veriyor ve birikme yapmıyor..Çok kalıcı değil ama hemende kaybolmuyor:)

    *April alix gerçekten iyi bir pudra.Ben bir de çok hafif sürdüm evde olacağım diye.Flaştan dolayı daha canlı gözüküyor.Teşekkür ederim:X

    YanıtlaSil
  9. bende çok yaparım evde makyaj sıkıldığım anlarda..farını çok beğendim koyu tonları hep sevmişimdir..

    bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..:))

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Siyah Süt evdeyken hem istediğimiz gibi sürebiliyoruz.Kötü olursada sorun değil:) Gözümde sadece göz kalemi var canım.Fırçayla dağıttım:)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba cnm makyajın çok hoş olmuş..Birde alakası yok ama resimlerini ne ile çekiyosun.Makinanın modeli ve markasını öğrenebilirmiyim sakıncası yoksa..

    YanıtlaSil
  12. *merhaba didem.teşekkür ederim beğendiğin için:X
    makinam öyle profosyonel birşey değil canım.hatta öğrencilik harçlıklarımdan biriktirerek almıştım:)samsung S630 modeli de.
    Fotoğrafları gün ışığında çekince daha iyi çıkıyor renkler.5cm makro uzaklığı.
    Yakın çekim için makine almayı düşünüyorsan makro çekimini araştır derim.

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ediyorum cnm

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...