Menü

25 Şubat 2011 Cuma

Beauty Formulas Active Oral Care (Ağız Çalkalama Suyu)


Beauty Formulas ağız çalkalama suyunu geçenlerde Watsons'tan aldım.Aslında Oral-B niyetiyle girdim Watsons'a ama birkaç farklı marka da ilgimi çektim.Baktım bu devasa boyda ve fiyatı da uygun,ilk bunu denemeye karar verdim.Alkolsüz olan bir tane vardı,bir dahakine de onu almayı düşünüyorum.Onun boyutu bundan küçüktü ama.

Benim ağzımın içinde sık sık aft çıktığı için ağız içi hijyenine elimden geldiğince dikkat ediyorum.Eczaneden aldığım gargaralar afta daha iyi geliyor olsa da onlarda ilaç kategorisinde olduğu için sürekli kullanamıyorum.

Bu çalkalama suyundan oldukça memnun kaldım.Bir arada Colgate'inkini kullanmıştım ve hiç beğenmemiştim.Sanki içini alkolle doldurmuşlardı,ağzımı çalkalarken daha gözlerim yaşarıyordu alkol kokusundan.Etkisi de çok çabuk geçiyordu.Kullandıktan 1 saat sonra midem bulanıyordu üstüne birde.Beauty Formulas ise gözlerimi yakmadı,mide bulantısı yapmdı.Hani naneli şekerleri yiyip de derin nefes alınca bir hoş oluruz,ferahlarız ya aynen o etkiyi veriyor=)


700 ml ve 5,5 TL. Ben beğendim,siz de ağız çalkalama suyu kullanıyorsanız deneyin derim:)
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...