Menü

27 Ocak 2011 Perşembe

Sebamed Dosyası 1 - Cilt Temizliği

  • Sebamad Cleansing Bar (Kompakt): Kaç tane bitirdim bilmiyorum.Benim gibi karma ve sivilceye meyilli bir cildiniz varsa bu sabun kurtarıcı olabilir.Yüzüm Sebamed bar ile yıkadığımda gıcır gıcır oluyor ve gıcırdamasına rağmen kurumuyor.Ayrıca yüzüme aydınlık bir görüntü veriyor.Tüm Sebamed ürünleri gibi Sebamed barında pH'ı 5.5 ve sabun içermiyor.Yaz aylarında cildim daha fazla yağlı olduğu için mutlaka 1 tane bulunuyor elimde.Kesinlikle karma,yağlı ve sivilceli ciltlere önerebileceğim bir temizleyici.
100 ve 150g olarak piyasada bulunuyor.Tabiki ben 150g olanı alıyorum:) 150g 10lira civarı,100g da 8-9 lira.
İçindekiler/İngredientsDisodium Lauryl Sulfosuccinate, Triticum vulgare starch, Palmitic Acid, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Talc, Sodium Lactate, Cera alba, Aqua, Lecithin, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, Inulin, Sodium Cocoyl Glutamate, Tocopheryl Acetate, Glycine, Magnesium Aspartate, Alanine, Lysine, Leucine, Benzophenone-4, Parfum, CI 47005, CI 61570, CI 77891.

  • Sebamed Liquid Face&Body Wash: Sebamed'in diğer sevdiğim temizleyicisi.Bu üründe kuru ciltler hariç çoğu cilt tipine gidebilecek bir temizleyici.Yüz,vücut ve genital bölge temizliğinde kullanılabilmesi de çok büyük bir artı.Waterproof makyaj hariç tüm makyajı temizliyor.Yüzdeki sivilcelerde kullanıldığı gibi vücuttaki sivilcelerde de kullanılabiliyor.Dermataloglar genelllikle akne tedavisinde yardımcı ürün olarak Sebamed kompakt ve likiti öneriyor.
200ml ,500ml ve 1000ml olarak piyasada bulabilirsiniz.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama en son 500mlliğini 20liraya almıştım.Uzun süre de kullandım.Dibini görmek üzereyim.
İçindekiler/ingredients: Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Laureth-2, Panthenol, Glycol Distearate, Parfum, Saccharide Isomerate, Allantoin, Niacinamide, Pyridoxine HCl, Glycine, Magnesium Aspartate, Alanine, Lysine, Leucine, Biotin, Glycerin, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Citrate, Cocamidopropyl Betaine, Sorbitan Laurate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 47005, CI 42090 

  • Sebamed İntim Hijyenik Emülsiyon pH 3.8: Genital bölge temizliğinde güvenerek kullandığım en iyi ürün.İntim ürünlerini sürekli kullanmıyorum aslına bakarsanız.Dermatologların da bir kısmı kullanın bir kısmı kullanmayın dediği için sürekli kullanıp kullanmama konusunda kararsızım.Bu konuda kesin bilgiye sahipseniz beni bilgilendirirseniz çok mesut olurum.Genital bölge kaşıntısı,akıntısı veya mantarı olan kişilere tedavilerine destek olarak Sebamed intim doktorlar tarafından tavsiye ediliyor.
(Genital bölgenin menopoz dönemindekine asidik yapısına uygun olarak pH 6.8'i de mevcuttur.) 
200ml olarak satılıyor ve 15-18 lira civarında fiyatı var.
İçindekiler/ingredients: Aqua,Lauryl Glucoside, SLS,Cocamidopropyl Betaine, Aloe barbadensis leaf gel, Bisabolol, Sodium Lactate, Hydroxypropylcellulose, Parfum, Sorbic Acid. 
Bunlar benim cilt temizliğimde kullandığım Sebamed temizleyiciler.Ben hepsinden çok memnunum.Tekrar tekrar aldığım ürünler hepsi.Cildimiz için sağlıklı ve en ekonomik markanın Sebamed olduğunu düşünüyorum.Siz Sebamed ürünlerini nasıl buluyorsunuz?
Ayrıntılı bilgi edinmek isterseniz SebamedTurkey ve Sebamed.com sitelerine göz atabilirsiniz.Özellikle Sebamed.com sitesinde Türkiye'de olmayan diğer Sebamed ürünleri hakkında da bilgi sahibi olabilirsiniz ve tüm detaylara ulaşabilirsiniz..
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...