Menü

15 Ocak 2011 Cumartesi

Dove Isıdan Koruyucu Saç Bakım Spreyi


Saçlarımı çoğu zaman düzleştirdiğim için mutlaka düzleştirme öncesi bir şeyler kullanıyorum.Bazen serum,bazen durulanmayan kremler.Dove'un da bu ürününü hazır Bim'e uygun fiyatlı gelince alayım dedim..

Saçlarımı yapış yapış yaptı,yapay bir görüntü verdi ve sertleştirdi.Yine de inatla kullanmaya devam ettim ama ısıdan da korumadı.Bunu saçlarım normal seyrinde kırılmaya ve rengi açılmaya devam ettiği için kolayca anladım.Bir daha almayacağım kendisini.Benim diyeceklerim ne yazık ki bu kadar kısa.Keşke çok memnun kaldığımı,saçlarıma iyi geldiğini yazabilseydim satırlara.
Biraz da Dove nasıl bahsetmiş onları aktarayım sizlere.Belki denemek istersiniz ve size iyi gelir.
''Saçın iç yapısını saç şekillendiricilerinin saçı maruz bıraktığı ısıdan korur.Isı veren saç şekillendiricilerinin neden olduğu kuruma ve yanma etkilerine karşı korur;saçın bakımlı,parlak,yumuşak olmasını sağlar.Saç kurutma makineleriyle,saç düzleştiricilerle ve maşalarla kullanıma uygundur 
Bim'den 4-5 Lira gibi bir fiyata almıştım.Normal fiyatı 8Lira civarı.150 ml.

5 üzerinde 2 aldı benden ve sınıfta kaldı:(

İçindekiler/ingredients:
Water, Alcohol Denat., PVP/VA Copolymer, PEG-12 Dimethicone, Propylene Glycol, Dimethicone Propyl PG-Betaine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Laurtrimonium Chloride, Perfume, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool. 

1 yorum:

  1. selamm :) Ben çok memnun oldugumu berlirtmek istedim benim saçlarım boyalı röfleli fakat düzleştircegim zaman dove ısıdan koruyucuyu sıktıgımda çok güzel yumuşatıyor bana iyi geliyor yani sevgiler :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...