Menü

1 Aralık 2010 Çarşamba

Pastel Limited Collection Oje (301)


Pastel ojeyi geçen günkü Watsons alışverişimden almıştım. Pembeyi kıyafetlerde pek tercih etmesem de, oje ve makyajda çok seviyorum:) Fotografta ojenin 2 kat sürülmüş halini görüyorsunuz. Tek katta rengini pek vermedi ve dalga dalga durdu. Neyse ki ikinci katta dalgalanma olmadı. Yalnız fotograftakinden biraz daha cart ( nasıl bir tabirse:) ) olduğunu düşünün. Pastel'in klasik ojelerine göre daha çabuk kuruması da çok hoşuma gitti. Uzun ve bakımlı tırnaklarda çok daha güzel duracağa benziyor ;)) Malesef ben tırnak bakımında, manikürde pek yetenekli değilim.

Fiyatı da 1,95TL

I bought this hail polish with my Watsons Haul. I don't prefer pink on clothers but I like it on nails and make up. You see it as double coat in the picture. It didn't show its color for the first coat. Actually the color is brighter than the picture. It dry up quiker than the other pastel nail polishes. I think it might look better with well cared nails. Unfortunately, I'm not good with the manicure stuff.






3 yorum:

  1. ilknurcum cok yakısmıs canım benım:)))

    YanıtlaSil
  2. maalesef bu tonun çoğu markasında renk vermeme problemi var, kat kat sürmek gerekiyor -ki ben de bu olayı hiç sevmiyorum- bütün ojeleri flormar 413 yoğunluğunda yapmalılar hatta... uzun tırnaklarda çok daha güzel durur demişsin ama senin tırnaklarında da gayet güzel durmuş bence :)

    YanıtlaSil
  3. Bu serinin renkleri güzel ama malesef dediğin gibi renk vermiyorlar.ben artık altına beyaz oje sürüyorum.sende öyle dene bu tip ojelerde.Teşekkür ederim beğendiğin için:)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...