Menü

22 Aralık 2010 Çarşamba

Neutrogena Radiance Boost Eye Cream


Liquid Neutrogena gibi bu göz kremi de internette çok tartışılan, üzerinde karara varılamayan bir ürün. Ben fiyatının uygunluğundan dolayı the Body Shop E vitaminli göz kremime ihanet edip bu kremi kullanmaya başladım. Ama sonuç hüsran oldu. Bu göz kremini bir kaç gün düzenli kullanınca gözlerin kızarmaya başlıyor ve kaşınıyor. Ayrıca göz çevreme ağır bir krem sürmüş hissi uyandırıyor.Yani benim hassas gözlerime hiç mi hiç yaramadı. Göz çevresini ayddınlattığı gibi bir iddiası var ama ben öyle bir şey farketmedim açıkçası. Şimdilik bir kaç günde bir kuruyan göz çevreme kullanıyorum. Sanırım bitmesini bekleyemeyeceğim.

As Liquid Neutrogena, this eye cream is also have lots of different reviews on the net. When I saw its price is cheap, I decided to betray my the Body Shop eye cream vith vitamin E. But it ended with misery. When I started to use it regularly, my eyes start to burn and turn into red. So it didn't very pleased with my sensitive eyes. It says, it brightens eye area but I didn^t notice any brightening at all. It feels heavy on my eye area when I apply it. I'm using it twice in a week for my drying eye area but I think I won't wait to turn to my TBS eye cream, until it ends up.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...