Menü

2 Aralık 2010 Perşembe

Golden Lady Ultra Matte Foundation Oil Free (13 numara)


Bugüne kadar ki kullandığım fondotenlerin hepsi az ya da çok yağ içeriyordu.Cildim de karma olduğundan T bölgem yağlanıyordu. O yüzden yağsız fondöten almaya karar verdim.Yağsız fondötenleri yaymak zor oluyormuş yahu. Aldım elime azıcık Golden Lady'den alın, yanak, çene ve burnuma noktalar halinde değdirdim. Sonra hemen yaymaya çalıştım. Yaymayı başardım ve bir baktım ki rengi uymadı. Standtakilerin en açığını almıştım oysa. Belki daha da açığı vardır ama bana bunun en açığı olduğunu söylediler. Güzel bir fondöten olduğunu ama benim için uygun olmadığına karar verdim. Aklıma gelirse başka fondötenlerimle karıştırarak kullanıyorum. Şu zamana kadar 2-3 kez anca kullandım.
Gelelelim artlarına:
     + Matlık konusunda başarılı
     + Kapatıcılığı orta düzeyde
     + Fiyatı çok uygun. 10TL civarında bir fiyata aldım:)
     + Kokusu rahatsız etmiyor.
Ve eksiler:
     - Her zamanki gibi kendime uygun rengi uyduramayışım.Sarı alt tonlu olanlara uyabilecek bir renk. 3-4 renk çeşidi daha var.
     - Acelesi olanlar içinde uygun olmayabilir. Eşit dağılım yapmak biraz zaman alıyor.
     - Yoğun sürmeye kalkınca çizgilere doluyor.Yani koyu lekeleri kapatmada yeterli olamayabilir.
                                    
                   
Elimin üstünde birşey yok. Kedi tırnak izlerini de görüyorsunuz.


 Fondötenden ÇOK AZ  kullandım. Tırnak izleri neredeyse kayboldu.


Fotografların yakın görüntüleri için üstlerine tıklamanız yeterlidir.

1 yorum:

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...