Menü

10 Aralık 2010 Cuma

Ecotools Bamboo 5 Piece Brush


Ben ecotoolsu ebay'da ararken, meğer Gratis Türkiye'ye yakın zamanda getirmiş. Çok da iyi olmuş. Öğrenir öğrenmez direk mağazaya koştum ve son kalan seti aldım :) Farklı fırçaları olsaydı onları da alırdım, çünkü kullandıktan sonra iyice anladım ki bu ecotools bu kalitede bulabileceğiniz en uygun fırça markası. Ecotools'u bu kadar özel yapan diğer bir konu ise tamamen organik malzemelerden yapılması ve  doğa dostu olması. Ayrıca o kadar yumuşaklar ki fırçaları sürekli yüzüme sürmek geliyor içimden. :) Üstünde mineral makyaj için ideal olduğu yazıyor. Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Belki mineral makyajda daha çok verim alabiliriz bu fırçalardan ama ben yine de çok memnunum.



5'li setin içinden 4 adet fırça ve fırçalarınızı saklayabileceğiniz bir adet çanta çıkıyor. Açıkçası çantası çok kullanışsız, içine fırçalar sığmıyor. Fırçaları tek tek incelersek;

1-) Allık fırçası : Yassı bir fırça olması nedeniyle yanaklarımızı kontürlemek için de kullanılabilir.
2-) Kapatıcı fırçası : Göz altlarıma sürdüğüm kapatıcıyı artık bu fırçayla uyguluyorum ve pürüzsüz bir uygulama yapmamı sağlıyor. Ayrıca o kadar yumuşak ki göz çevreme hiç zarar vermiyor.
3-)Blending fırçası : Göz makyajında smokey eye etkisi için ideal.
4-) Mini kabuki : Pudradan daha çok bronzerlarımı uyguluyorum bu fırçayla. Küçük olması nedeniyle kolaylık sağlıyor.

Fiyatı 30 TL

8 yorum:

  1. bende cok istiyorum bu fırcalardan.. en kısa zamanda gratis e gidicem.. umarım bana da kalmıştır :) güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. narcia'cım valla ben de şu havalar düzelince direk gratisleri dolaşıp hangi çeşidi varsa toplayacağım çünkü gerçekten mükemmeller ve fiyatları çok uygun

    YanıtlaSil
  3. Ben de bakayım Gratis'e, çok istiyorum bu fırçalardan :)
    Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan canım,çok uygunmuş fiyatı..

    YanıtlaSil
  5. ben bu ecotools u bjk de balık pazarının karşısındaki parfümeride görmüştüm, adı T-shop :) baya da oluyor göreli.hem böyle setini hem de tek tek satıyorlardı yanılmıyorsam.ama gördüğüme eminim :)

    YanıtlaSil
  6. archi'cim en yakın zamanda bakayım ben de o zaman çünkü bütün fırçalarından bir tane edinmek istiyorum bunlardan çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  7. ben fondoten fırçasını kullanıyorum renkli nemlendiricim için.çok güzel:) sen de güle güle kullan setini:) sigma siparişi verdim bakalım onlar nasıl :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de yakın zamanda Sigma siparişi vermeyi planlıyorum Archi

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...