Menü

8 Aralık 2010 Çarşamba

Down Under Natural's Express Repair Conditioner - Onarıcı Sıvı Krem


Bitkisel içerikli şampuanlar kullanıp, saç kremi kullanmadığım için sıvı saç kremleri imdadıma yetişiyor. Ama bu kremler durulanmadığı için genellikle saçı yağlandırıp, yapıştırıyorlar ve saçlara fön çekildiğinde yapış yapış görünüm veriyorlar. Bu yüzden de bir süredir bitkisel yağlarla idare ediyordum ama saçlarımı yumuşatmak için yeterli gelmiyorlardı. Aslında bu ürünü tamamen şans eseri Down Under şampuanın yanında promosyon verildiği için aldım ve uzun süre kullanmayı düşünmedim. Bir ay önce dolabımı temizlerken böyle bir şey vardı di mi diyip kullanmaya başladım. Bir aydır banyodan çıktıktan sonra saçlarım nemliyken ve henüz taranmamışken saçıma bu saç kremini sıkıp öle kurutuyorum.

Sonuç : Boyadan ve Tresan'dan dolayı süpürge koçanına dönmüş saçlarım artık yumuşacık. Saçlarımı yapıştırmıyor, yağlandırmıyor. Tek eksisi eğer saçlarınız çok yıpramışsa size yeterli gelmeyebilir. Ben de zaten fön suyu gibi kullanıp haftada bir kere aç maskemi yapmaya devam ediyorum. Bu ürünün benim için en büyük artısı içerisinde silikon olmaması!

Tekrar alır mıyım? Kesinlikle evet!

1 yorum:

  1. Ben de cok merak ediyordum bu urunu. kesinlikle de cok ihtiyacım var bu tarz bir urune.
    Teşekkürler Mission Beauty!

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...