Menü

12 Kasım 2010 Cuma

Organix Smoothing Shea Butter Shampoo



Organix ne diyormuş bu şampuan hakkında?
''Shea yağı, avokado yağı ve aşırı çırpılmış yoğurt proteinleri sayesinde daha düz ve ipeksi bir yumuşaklık isteyenler için özel olarak geliştirilmiştir.Antioksidanlarla zenginleştirilmiş E vitamini sayesinde saçları besler.Özel shea yağı içeren formülü ile saçlardaki elektriklenme ve kabarmayı kontrol altına alarak saçları düz şekillendirmeye hazırlar. Saçlarında profesyonel düzleştirmeye sahip olmak isteyenler için ilk adımı oluşturur. Göz yakmayan sülfatsız formülü ile tüm aile bireyleri kullanabilir.''

What does Organix says about this shampoo ?
"Indulge your senses with this weightless creamy blend of shea butter and ultra whipped yogurt proteins to nourish and smooth your hair with avocado oils to create smooth frizz-free shiny hair.A weightless creamy blend of organic shea butter and ultra shipped yogurt proteins to nourish and smooth your hair with organic avocado oil to create smooth frizz-free hair as the antioxidant rich Vitamin E cleansing base washes away impurities."

Bunlara ilave olarak paraben içermez,slikon içermez,hayvanlar üzerinde test yapılmamıştır deniyor.Ben silikon içermediği kısmında şüpheliyim.İçinde dimethicone copolyol var.Malum dimethicone silikon oluyor.Peki copolyol nedir?Bu konuda biri ben aydınlatırsa çok sevinirim.

In addition to these it has no parabenes, no silicon and not tested on animals.

Ben ne diyorum bakalım:
Organik ve doğal  ürünlere karşı oldukça ilgili biriyim.Ne zaman organik ürünlere geçtim saç dökülmem azaldı ve saçlarım daha canlı gözükmeye başladı.Organix'i de doğal içerikli şampuanlar araştırırken buldum.İlk önce Organix Mocha&Espresso Awekening Shampoo 'yu (uzamaya yardımcı olan şampuanı) kullandım.Sonra saçlarımı sık sık düzleştirdiğim için bu ürünü aldım. İlerleyen günlerde espresolu olandan da bahsedeceğim.

What do I say about it?
I'm really interested on organic and natural products. When I transfered to organic products, my hair loss has reduced and started to look healty. I met with Organix when I was searching for a shampoo with natural ingredients. I tried Organix Mocha&Espresso Awakening Shampoo first. Than I decided to give a chance to this shampoo because I usually straighten my hair. I will talk about the other one in previous days.

Sevdiğim tarafları:
-Mis gibi kokusu var.Shea yağı kokusu bu sanırım ama hindistan cevizini anımsatıyor bana.
-Saçlarımı saç kremi kullanmadığım halde yumuşak yapıyor.
-Dökülmeye sebep olmadı.
-Saçlarımın temizlendiğini hissettim.

I like it because:
- I like the way it smells. I think it is shea butter but it reminds me coconut.
-It smooths my hair without using hair conditioner.
-It didn't cause hair loss.
-I feel that it cleans my hair.

Sevmediğim tarafları:
-Sanırım yok.Sadece bahsettiğim dimethicone copolyol beni şüpheye düşürüyor.
-Fiyatı da daha uygun olabilirdi ama bu tür organik  ürünler malesef Türkiye Pazarında pahalıya satılıyor.

I didn't like it :
-Dimethicone coplyol makes me think about it
-The price. Unfortunately organic products are expensive in Turkish market.

İçindekiler/ingredients:Water,Disodium Laureth  Sulfosuccinate,Cocomidopropyl Betaine
Cocamidopropyl Hydroxysultaine,Glycol Distoafate,Dimethicone Copolyol,Cetyl Alcohol,Cocamide DEA,Guatr Hydroxypropyltrimonium Chloride,Polyquaternium-11,Panthenol,DMDM Hydantoin,Silk Amino Complex,Yogurt Protein Extracts,Shea Butter,Avocado Oil,Tocopheryl Acetate   (vitamin e),Tocopheryl Acetea,Fragerance.

Fiyatı:24 TL

Price: 17 $

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...