Menü

23 Kasım 2010 Salı

Neutrogena Liquid Facial Cleanser


Uzun zamandır dermatoloğumun verdiği Eubos yüz temizleme jelini değiştirmeye bir türlü cesaret edemiyordum fakat ona alternatif olabilecek yeni bir ürün aryışındaydım. Liquid Neutrogena'yı aldığımda açıkçası biraz endişeliydim çünkü bu üründen memnun kalan kadar nefret eden insan sayısı da azımsanacak gibi değildi.Bir aydır Liquid Neutrogena'yı kullanıyorum ve yüzüme Eubos'dan daha iyi geldiğini söyleyebilirim. Yüzümü bu jelle yıkadıktan sonra cildimin rahatladığını temizlendiğini hissediyorum. Ayrıca parfümsüz, ilaç gibi de kokmuyor, açıkçası hiç bir şey kokmuyor :)

Bu ürünün makyajı tamamen çıkaracağını düşünmüyorum, o yüzden öncesinde makyaj temizleyici kullanmanız gerekebilir.

Eğer benim gibi sorunlu bir cilde sahipseniz ve yüzünüz karma-yağlıya dönükse Neutrogena likit yüz temizleyici size uygun bir ürün olabilir ama eğer kuru bir cilde sahipseniz uzak durun.

Fiyatı : Limango'dn indirimde diye 18 TL'ye aldım ama sanırım heryerde aynı hatta Watsons'da daha ucuz. Bir Limango klasiği yani ekstradan kargo ücreti ödemiş oldum.

5 yorum:

  1. cnm ben de yeni kullanmaya başladım bu jeli iki hafta filan oldu sanırım.aynen ben de çoook memnun kaldım cidden temizlediğini hissediyorum:)sivilcelerim azaldı zaten avene ve isotrexin de kullanıyorum izlerim soluyor:)cilt için özen göstermeye devam :)
    benim blogum bebek daha:=) ama avene ve isotrexin le ilgili bulduğum yazıları içerik bilgilerini çevirdim ilgilenen olursa:)
    sorun olursaaa mesajımı editleyebiliyorsan silersin bu linki cnm:)
    http://sofreshnews.blogspot.com/
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. archi'cim hayırlı olsun blogun hepimiz bloglandık bu ara bir gaz geldi hepimize :)

    YanıtlaSil
  3. alıp almamakta kararsız kaldıgım bu ürünü blogunda görmek çok ii oldu cnm.çokta güzel acıklamıssın.çok çeşitli yorumlar okumuştm bu üürnle ilgili.ama sende karma ciltmissin.denemekta yarar var.bu sıralar sivilcelerime başım dertte yeni ergen oluorum sanki püfff:)))

    YanıtlaSil
  4. canım benim cildim karma hormonel nedenlerle sivilcelerime pek yarayan bir ürün yok ama bu ürün yüzümü rahatlattı

    YanıtlaSil
  5. Benim cilt tipim normal/karma diyebileceğim şekilde. Bende almayı düşünüyorum ama çok korkum var :s Birazda tedirginim 21yasında bi yüz için ilerki dönemlerde bu kullandığım ürünler daha cok cıldımı kırısık burusuk yapar mı diye :) Ama alıcam ve sonucu sıze soyluycem :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...